Įmonių, turinčių teisę teikti paslaugas Lietuvoje, sąrašą galite rasti čia. Jei vis dėlto klientai negautų informacijos iš savo paslaugų teikėjų, LB rekomenduoja patiems susisiekti su savo finansų įstaigomis su prašymu pateikti informaciją apie paslaugų tęstinumą.
Minėti pokyčiai turės poveikio finansinių paslaugų vartotojams, kurie naudojasi JK įmonių teikiamomis draudimo, mokėjimo, investavimo paslaugomis – JK įmonės, kurios norės toliau teikti šias paslaugas ES klientams, turės būti įsteigusios įmones (filialus) Bendrijos šalyse.
Pažymima, kad ES vartotojai, kurie pageidautų uždaryti JK finansų įstaigoje turimą mokėjimo sąskaitą, apie tai turi informuoti savo mokėjimo paslaugų teikėją ir nurodyti banko sąskaitą, į kurią turi būti pervestos lėšos.
Įvykus „Brexitui“, Lietuvos bankas toliau nagrinės ginčus tarp vartotojų ir JK įsisteigusių finansų rinkos dalyvių, kai tarp jų sudarytoms sutartims dėl finansinių paslaugų teikimo bus taikoma Lietuvos teisė, išskyrus atvejus, kai Lietuvos bankas nebus įgaliotas nagrinėti kilusio ginčo dėl kitų aplinkybių.
LB pabrėžia, kad šiuo laikotarpiu gali suaktyvėti sukčiai naudojantys tam tikras apgavystės schemas, tad žmonės raginami būti atidžiais ir atsargiais teikiant informaciją ir jokiu būdu neatskleisti jautrių duomenų, tokių kaip PIN kodas ar slaptažodžiai. Taip pat gali būti bandymų išvilioti pinigus neva dėl būtinybės juos pervesti iš vienos sąskaitos į kitą.