Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Britų mažmenininkų pardavimai kovą smuko sparčiausiai nuo 1995 metų

Britų mažmenininkų pardavimai dėl koronaviruso pandemijos kovą smuko sparčiausiai per 25 metus, parodė Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos įmonių konsorciumo (BRC) ir audito bendrovės KPMG parengta ataskaita.
Jungtinės Karalystės karališkųjų karinių jūrų pajėgų laivas flagmanas „HMS Albion“
Jungtinė Karalystė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Palyginti su 2019 metų kovo mėnesiu, mažmenininkų pardavimai sumažėjo 4,3 proc. ir metinis nuosmukis buvo didžiausias nuo 1995 metų, kuomet buvo pradėta rinkti šiuos duomenis.

„Tai didžiausias nuosmukis nuo tada, kai 1995 metų sausį pradėjome skaičiuoti šį rodiklį“, – pareiškė BRC vadovė Helen Dickinson.

Per pirmas tris kovo mėnesio savaites mažmenininkų pardavimai padidėjo 12 proc., tačiau po to, kai kovo 23 dieną dėl koronaviruso pandemijos buvo įvesti įvairūs apribojimai, pardavimai krito 27 proc., pažymima ataskaitoje.

Uždarius parduotuves, kuriose prekiaujama prie būtiniausiųjų nepriskiriamomis prekėmis, pardavimai fizinėse ne maisto produktų mažmenininkų parduotuvėse per tris mėnesius iki kovo pabaigos sumažėjo 13 proc., rašoma ataskaitoje.

Tačiau bendras nuosmukis dėl gerų elektroninės prekybos rodiklių sudarė tik 6,6 procento.

„Krizė tęsiasi, mažmeninės prekybos sektorius yra jos epicentre ir svyravimai bus jaučiami dar ilgą laiką“, – pažymėjo H.Dickinson.

Tuo tarpu maisto prekių pardavimai per tris mėnesius iki kovo pabaigos padidėjo 5,1 proc. ir jų prieaugis daugiau kaip dukart viršijo vidutinį 12 mėnesių augimo tempą, kuris sudarė 2,4 procento. Elektroniniai pardavimai kovą pašoko 19 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos