„Prognozavome apie 40 proc. rinkos augimą, o ji augo apie 13 proc. Ir iš tikro galvojau, kad tai labai geros tendencijos. Pirmas pusmetis ypač buvo geras, nes rinkos pardavimai augo apie 20 proc. Prasidėjus niūrioms Europos prognozėms ir lietuviai sureagavo labai greitai – nustojo pirkti, sumažėjo pirkimai. Tačiau Kalėdos vėl buvo stebuklingos, kokių mes nematėme jau daug daug metų“, – teigė „Topo grupės“ vadovas Aurelijus Rusteika.
Geri 2011-ieji buvo ir „Elektromarkt“ tinklui. Jis pasiekė 120 mln. litų apyvartą – 35 proc. didesnę nei 2010-aisiais.
„Daugiausiai augimas susijęs su krepšinio čempionatu. Be abejo, augo rinka – apie 20 proc. Na, ir geros akcijos ir kainos“, – kalbėjo „Elektromarkt“ atstovas Ruslanas Kovaliovas.
Po trejus metus trukusios tinklo plėtros „Avitelos“ pardavimai pernai augo ketvirtadaliu, tačiau šiemet tokio augimo nebesitikima.
„2012 metais neplanuojam tokių didelių augimų kaip pernai metais, nesam taip optimistiškai nusiteikę. Tačiau manom, kad televizorių pardavimai turėtų augti dėl trijų pagrindinių priežasčių: artėjančio Europos futbolo čempionato, olimpinių žaidynių ir, natūralu, dėl pagrindinio įvykio kitais metais Lietuvoje – analogo išjungimo“, – kalbėjo „Avitelos“ generalinis direktorius Tadas Jankauskas.