„Burberry“ įspėjo, kad koronaviruso protrūkis turės įtakos kinų pirkimo įpročiams

Jungtinės Karalystės (JK)  mados namai „Burberry“ penktadienį perspėjo apie „esminį“ koronaviruso protrūkio poveikį prabangos prekių paklausai pagrindinėje Kinijos rinkoje, tačiau nepateikė finansinės informacijos.
Pekinas
Pekinas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Koronaviruso protrūkis žemyninėje Kinijoje daro esminį neigiamą poveikį prabangos prekių paklausai“, – trumpai pristatydamas pirmuosius grupės komentarus apie viruso epidemiją kalbėjo bendrovės generalinis direktorius Marco Gobbetti.

„Nors šiuo metu negalime numatyti, kiek ilgai truks ši situacija, vis dar pasitikime savo strategija. Kol kas imamės padarinius švelninančių veiksmų ir visų atsargumo priemonių, kad padėtume užtikrinti darbuotojų saugą ir gerovę“, – kalbėjo M.Gobbetti.

„Esame be galo dėkingi už neįtikėtinas mūsų komandų pastangas ir labai nerimaujame dėl žmonių, tiesiogiai paveiktų šios pasaulinės sveikatos krizės“, – pridūrė M.Gobbetti.

„Burberry“ jau nukentėjo nuo demokratijos palaikymo protestų, vykusių Honkonge.

Londono biržoje kotiruojama grupė penktadienį pridūrė, kad 24 iš 64 jos parduotuvių žemyninėje Kinijos dalyje yra uždarytos dėl koronaviruso protrūkio.

Likę padaliniai sutrumpino darbo valandas ir patiria „reikšmingą veiklos apimčių mažėjimą“.

„Tai daro įtaką mažmeninei prekybai žemyninėje Kinijoje ir Honkonge“, – pažymėjo grupė.

Bendrovė taip pat prognozuojama paklausos blogėjimą iš klientų kinų pusės ir kitose šalyse.

„Iki šiol klientų kinų Europoje ir kitose turistinėse vietose išlaidų modeliai buvo mažiau paveikti, tačiau, atsižvelgiant į didėjančius kelionių apribojimus, manome, kad artimiausiomis savaitėmis padėtis blogės“, – teigiama pranešime.

„Burberry“ pridūrė, kad ėmėsi „padarinių švelninimo veiksmų“, tačiau jų poveikis bus „ribotas“ dėl artėjančių finansinių metų pabaigos kovo mėnesį.

Bendrovė pabrėžė palaikanti Pekino pastangas suvaldyti koronaviruso plitimą, kuris jau nusinešė daugiau nei 630 žmonių gyvybes ir kuriuo užsikrėtė mažiausiai 31 tūkst. žmonių.

„Visiškai palaikome Kinijos vyriausybės pastangas užkirsti kelią viruso plitimui ir glaudžiai bendradarbiaujame su vietos institucijomis ir partneriais“, – pridūrė „Burberry“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis