„Burger King“ valdytojos RBI augimas per metus nepateisino lūkesčių

Greito maisto restoranų prekės ženklus „Burger King“, „Popeyеs Louisiana Kitchen“ ir „Tim Hortons“ valdančios Kanados ir JAV kapitalo bendrovė „Restaurant Brands International“ (RBI) finansinių rodiklių augimas per metus nepateisino ekspertų lūkesčių.
IMAGO / IMAGO/Manuel Stefan
IMAGO / IMAGO/Manuel Stefan

Pasak bendrovės pranešimo, grynasis pelnas balandį-birželį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo 16 proc. iki 280 mln. JAV dolerių. Suderintas pelnas akcijai siekė 0,86 dolerio ir buvo gerokai kuklesnis nei pranašavo agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai (vidutiniškai 1,18 dolerio).

RBI įplaukos didėjo 18 proc. iki 2,08 mlrd. dolerių ir taip pat nepateisino ekspertų prognozių (2,88 mlrd. dolerių).

„Burger King“ greito maisto restoranų pajamos per metus sumenko 0,1 proc., „Firehouse Subs“ – taip pat 0,1 proc., „Popeyеs Louisiana Kitchen“ – padidėjo 0,5 proc., o „Tim Hortons“ kavinių – išaugo 4,6 procento.

RBI valdo vieną didžiausių greito maisto restoranų tinklų pasaulyje, jų daugiau 100 šalių turinti per 30 tūkstančių. Bendrovė suformuota 2014 metais, susijungus JAV „Burger King“ ir Kanados kavinių tinklui „Tim Hortons“. 2017-aisiais bendrovė įsigijo JAV patiekalų iš vištienos restoranų tinklą „Popeyes Louisiana Kitchen“. Sumuštinių tinklas „Firehouse Subs“ prie grupės prisijungė 2021-ųjų pabaigoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis