Įmonės ataskaitoje nurodoma, kad jos grynasis pelnas 2017 metais sudarė 1,79 mlrd. JAV dolerių ir buvo 18,6 proc. didesnis negu metais anksčiau.
Įplaukos išaugo 11,5 proc. iki 9,62 mlrd. JAV dolerių ir buvo didesnės negu „Gucci“ ar „Hermes“ įplaukos, bet greičiausiai mažesnės negu atitinkamas „Louis Vuitton“ rodiklis, rašo agentūra „Dow Jones“.
„Louis Vuitton“ priklauso grupei LVMH, kurios įplaukos pernai sudarė 42,6 mlrd. eurų. Atskirų prekės ženklų rodiklių grupė neskelbia, tačiau analitikai „Louis Vuitton“ įplaukas vertina 11 mlrd. JAV dolerių.
Be to, paaiškėjo, kad „Chanel“ sąskaitose yra maždaug 2,2 mlrd. JAV dolerių, o jos skola yra palyginti nedidelė.
„Mūsų tvirta finansinė padėtis mums leidžia išlikti nepriklausoma įmone ir sutelkti dėmesį į ilgalaikę plėtrą“, – pareiškė „Chanel“ finansų direktorius Philippe‘as Blondiaux.
Mados rinkos ekspertai anksčiau spėliojo, kokia yra legendinio prekės ženklo finansinė padėtis ir ar jis galės išlikti nepriklausomas, nes vis daugiau jo konkurentų atsiduria stambesnių konglomeratų ir investicinių fondų rankose.
Prieš šios finansinės ataskaitos paskelbimą analitikai „Chanel“ rodiklius vertindavo pagal Nyderlanduose užregistruotos kontroliuojančiosios įmonės „Chanel International“ ataskaitas. Paskutiniais turimais duomenimis, šios įmonės įplaukos 2016 metais sumažėjo 9 proc. iki 5,67 mlrd. JAV dolerių.
„Chanel“ akcininkai staiga parodė susidomėjimą rinka, – pareiškė „Exane BNP Paribas“ analitikas Luca Solca. – Galbūt tai būsimo pradinio viešo akcijų platinimo (IPO) arba sandorio ženklas.“
„Chanel“ buvo įkurta 1910 metais, kai Gabrielle „Coco“ Chanel Paryžiuje atidarė savo pirmąją parduotuvę. Dabar įmonė gamina platų prekių asortimentą, įskaitant drabužius, odos gaminius, kvepalus ir laikrodžius.
Įmonė priklauso broliams Alainui ir Gerardui Wertheimerams, kurių senelis Pierre‘as buvo vienas iš „Chanel“ mados namų įkūrėjų.