D.Dundulis: norint žymėti Rusijoje veikiančių verslų prekes būtina tiksli informacija

Iš Rusijos nepasitraukusių gamintojų produkciją Lietuvos prekybos centruose būtų galima žymėti tik tuo atveju, jeigu egzistuotų oficialus tokių verslų sąrašas, sako prekybos tinklo „Norfa“ savininkas Dainius Dundulis.
Dainius Dundulis
Dainius Dundulis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Jo teigimu, šiuo metu apie įmones, kurios dar nepasitraukė iš Rusijos rinkos, dažniausiai skelbiama remiantis gandais.

„Mes nesilankome Rusijoje, mes nežinome, kas ten prekiauja kuo ir jeigu jau taip elgtis, tai turėtų būti kažkoks registras, kad nebūtų jokių klaidų, nes šiuo metu tai dažniausiai vadovaujamasi gandais (...) Ne pasirūpinti, o suteikti tikslią, teisingą informaciją“, – antradienį LRT radijui sakė D.Dundulis.

Jis pabrėžė, kad prekybininkai dėl netikslios informacijos apie gamintojus gali sulaukti teisinės atsakomybės.

„Jeigu mes uždėtume kažkokią informaciją, ji turėtų būti garantuota, nes šiuo atveju mes irgi nešame atsakomybę, galime atsidurti teismuose dėl galimai neteisingos informacijos“, – kalbėjo „Norfa“ savininkas.

D.Dundulio manymu, dėl tokios informacijos prekybos vietose pirkėjų įpročiai galėtų pasikeisti, bet nežymiai: „Manyčiau, kad kažkokių pasikeitimų tikrai būtų pirkėjų elgsenoje, Kad kardinalių – galvočiau, kad ne“.

Rusijai pernai vasarį pradėjus karą Ukrainoje dalis visame pasaulyje populiarių prekių gamintojų paskelbė pasitraukiantys iš šalies agresorės, bet kai kurie verslai ten prekiauja iki šiol.

Pastaruoju metu Skandinavijos šalyse dėl to boikotuojama JAV maisto produktų gamintoja „Mondelez“: jos produkcija parduotuvėse žymima specialia informacija, užsakymų atsisako valstybinės įmonės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis