D.Trumpas žada „visai netrukus“ apsispręsti dėl muitų importuojamiems automobiliams

JAV prezidentas Donaldas Trumpas žada „visai netrukus“ paskelbti savo sprendimą dėl naujų muitų importuojamiems automobiliams.
Donaldo Trumpo spaudos konferencija
Donaldo Trumpo spaudos konferencija / „Scanpix“/AP nuotr.

JAV valstybės vadovas trečiadienį nepateikė jokių užuominų, koks tai bus sprendimas, tačiau naujienų agentūros AFP šaltiniai pareiškė, jog naujų muitų įvedimas greičiausiai bus atidėtas dar šešiems mėnesiams.

„Priimsiu sprendimą gana greitai. Turiu visą informaciją“, – pareiškė D. Trumpas reporteriams Baltuosiuose Rūmuose.

JAV prezidentas nuo 2018 metų grasina įvesti 25 proc. muitus importuojamiems automobiliams, kad apgintų JAV automobilių gamintojus – Amerikos pramonės simbolį.

Naujų muitų grėsmė ypatingą nerimą kelia Vokietijos automobilių gamintojams. Tuo tarpu Japonijos ministras pirmininkas Shinzo Abe yra sakęs, jog D.Trumpas pažadėjo Japonijos eksportuojamų automobilių papildomai neapmokestinti.

Prekybos departamentas D.Trumpui vasarį pateikė ataskaitą, kurioje atkreipė dėmesį į Amerikos gamintojams kylančias grėsmes ir rekomendavo nacionalinio saugumo sumetimais nustatyti papildomus muitus. Tačiau JAV prezidentas naujų muitų įvedimą atidėjo 180 dienų – šis laikotarpis baigėsi trečiadienį.

Prekybos sekretorius Wilburas Rossas šį mėnesį pareiškė, jog naujų muitų gali nereikėti, nes JAV administracija yra turėjusi „labai gerų pokalbių“ su Europos Sąjungos, Japonijos ir kitų šalių automobilių gamintojais.

Du šaltiniai automobilių gamybos pramonėje naujienų agentūrai AFP antradienį pareiškė, jog Vašingtonas nori su automobilių gamintojais susitarti dėl nuolaidų, kurios jiems leistų išvengti papildomų muitų, tačiau dėl kurių jiems tektų daugiau investuoti Jungtinėse Valstijose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis