Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dalia Grybauskaitė: kainas turi diktuoti sąžininga konkurencija

Lietuvos Respublikos prezidentė Dalia Grybauskaitė susitiko su Konkurencijos tarybos pirmininku Šarūnu Keserausku aptarti kainų komunalinių paslaugų ir pieno sektoriuose.
Dalia Grybauskaitė
Dalia Grybauskaitė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Prezidentė pažymėjo, kad negalima taikstytis su nepagrįstomis šildymo ir didėjančiomis atliekų tvarkymo, pastatų priežiūros ir renovavimo kainomis, kurias diktuoja įvairiose komunalinių paslaugų srityse besiformuojantys monopoliniai dariniai.

„Konkurencijos taryba turi nustatyti, kas daro įtaką šioms kainoms. Komunalinis sektorius turi tarnauti žmonėms, o ne atvirkščiai“, – sakė prezidentė.

Valstybės vadovė taip pat atkreipė dėmesį į padėtį pieno sektoriuje, kai prisidengdami Rusijos sankcijomis pieno perdirbėjai pieno gamintojams moka gerokai mažesnę kainą, nei pieno savikaina, o pieno produktų kainos parduotuvėse netgi kyla. Konkurencijos taryba turėtų išsiaiškinti šios situacijos priežastis.

Visi rinkų dalyviai turi paklusti konkurencijos taisyklėms, veikti sąžiningai ir garbingai.

Prezidentė pabrėžė, kad Konkurencijos taryba turi dirbti efektyviai: aprėpti daugiau sektorių, niekam neleisti vilkinti bylų, bendradarbiauti su kitomis institucijomis. Tik stipri Konkurencijos taryba padės garantuoti teisingą ir konkurencingą rinkos plėtrą, sąžiningas kainas.

Rinkų demonopolizavimas, atveriantis galimybes naujiems dalyviams, keliantis investuotojų pasitikėjimą Lietuva, turėtų būti nuolatinis Konkurencijos tarybos veiklos uždavinys. Visi rinkų dalyviai turi paklusti konkurencijos taisyklėms, veikti sąžiningai ir garbingai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos