2023 11 12

Dalis dovanų kuponų taip ir nepanaudojami: kam tuomet atitenka už juos sumokėti pinigai?

Dovanų kuponai tampa populiaria įprastų dovanų alternatyva, tačiau dalis jų taip ir lieka nepanaudoti. Kam tuomet atitenka už juos sumokėti pinigai?
Dovanų kuponas
Dovanų kuponas / Shutterstock nuotr.

Žmonės dovanų kuponus perka visų pirma dėl patogumo.

„Kam gaišti laiką renkant ar patirti nepatogumo jausmą nupirkus kažką nuviliančio, jei padovanoti galima, pavyzdžiui, patį pasirinkimą“ – mąsto jie.

„Taip dovanojantysis tarsi perkelia atsakomybę už dovaną pačiam dovanos gavėjui. Gali kilti klausimas, tai kodėl nedovanojame tiesiog pinigų. To priežastis gali būti – socialinės normos. Pinigai priklauso rinkos normoms ir dovana tokiu atveju gali paprasčiausiai nužmoginti“, – 15min sakė VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto prodekanas, tyrėjas doc. dr. Justinas Kisieliauslas.

Shutterstock nuotr./Dovanų kuponai
Shutterstock nuotr./Dovanų kuponai

Pašnekovo nuomone, kuponų dovanojimas nėra nei gera, nei bloga praktika.

„Yra žmonių, kurie mėgsta rinkti ir pirkti dovanas, yra tų, kurie mėgsta nupirkti konkrečių paslaugų/produktų/prekių ženklų kuponus, yra tų, kurie perka abstrakčius kuponus, apibrėžtus tik piniginės sumos ir visos galybės įvairiausių pasirinkimų. Yra ir tų, kurie patys prašosi tokios dovanos. Taigi atsakymas į klausimą „pirkti ar nepirkti kuponą“ yra nulemtas tiek dovanojančiojo, tiek to kuriam dovanojama, tiek santykio tarp jų“, – tęsė pašnekovas.

Vis dėlto sprendimas tam tikra proga įteikti dovanų kuponą tinka ne visiems. Mat dalis tokių dovanų taip ir lieka neišnaudotos.

Kam tuomet atitenka už nepanaudotą kuponą jau sumokėti pinigai?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis