Vasarį „Maxima“ sumažino 1000 prekių kainas. Šį žingsnį kai kurie ekspertai pavadino kainų karu, į kurį įsivėlė ir „Rimi“, jau paskelbusi apie kelis kainų mažinimo etapus.
Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, pirkdami atpigintas prekes pirkėjai jau sutaupė daugiau kaip 2 mln. eurų. Daugiausia sutaupė pirkdami šviežio maisto ir bakalėjos prekes, nes šios prekės vyravo atpigintų prekių sąraše.
Antruoju kainų mažinimo etapu šiuose skyriuose taip pat piginama daugiausiai prekių – vidutiniškai 12 proc. pinga kai kurios populiarios šviežios mėsos ir žuvies prekės, kai kurie vaisiai ir daržovės, pieno produktai, duonos, konditerijos ir kulinarijos gaminiai, piginama ir kitų bakalėjos ir buities prekių.
„Mūsų strategija mažinti nuolatines populiarių prekių kainas pasiteisino. Visuomenės apklausos rodo, kad šis mūsų žingsnis vertinamas palankiai, pirkėjai pageidauja atpiginti ir daugiau prekių, ypač šviežio maisto produktų. Matome, kad į pirkinių krepšelius dedama vis daugiau prekių su nuolat mažomis kainomis, lyginant jų proporciją su prekėmis, kurioms taikomos nuolaidos. Šiuo metu kas penkta prekė mūsų pirkėjų krepšeliuose – iš prekių, kurių kainas mažinome savo sąskaita, sąrašo“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
Pasak jo, strateginis sprendimas mažinti nuolatines populiarių prekių kainas padėjo bendrovei išlaikyti stabilius ar net lėmė pagrindinių rodiklių gerėjimą – apyvartos, vidutinio krepšelio vertės ir apsipirkimų skaičiaus didėjimą, pardavimų kiekio augimą.
„Maxima“, sumažinusi 1,5 tūkst. prekių kainas, žada ir ateityje skelbti apie panašias akcijas.