Darbo birža tampa Užimtumo tarnyba: kas keičiasi

Nuo spalio 1 d. Lietuvos darbo birža kartu su dešimtimi teritorinių darbo biržų tampa vienu juridiniu vienetu – Užimtumo tarnyba. Pasak Užimtumo tarnybos vadovės Ligitos Valalytės, po reformos tarnyba labiau atitiks šiandieninius darbo rinkos poreikius, gyventojams bus teikiamos geresnės paslaugos.
Darbo birža
Darbo birža / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Reorganizuojant Darbo biržą, mažėja vadovaujančių pareigybių ir daugėja tiesiogiai su klientais regionuose dirbsiančių specialistų. Norima mažinti vienam darbuotojui tenkantį krūvį, teikti individualesnes paslaugas, didinti jų prieinamumą. Pasak vadovų, siekiama, kad naujoji tarnyba būtų ne bedarbių registruotoja, o darbo ieškančių žmonių kompetencijų auginimo ir karjeros institucija.

„[Įkūrus Užimtumo tarnybą] atsiranda vadybininkai, kurie teikia individualesnę paslaugą žmogui ir vertina konkrečią jo situaciją, deda daug darbo ir pastangų, kad tas žmogus įsilietų į darbo rinką.

Taip pat nemažai yra daroma darbų, kad elektroninių paslaugų būtų kuo daugiau ir kad daugelis paslaugų galėtų būtų suteikiamos elektroniniu būdu, kad nereikėtų eiti į Darbo biržą, jei galima elektroniniu būdu pateikti visus dokumentus.

Taip pat kuriame skambučių centrą, teiksime konsultacijos telefonu, kur darbdaviai galės tiek informuoti apie laisvas darbo vietas, tiek konsultuotis įvairiais klausimais nevažiuodami į konkretų skyrių“, – LRT RADIJUI sako Užimtumo tarnybos vadovė Ligita Valalytė.

Rugsėjo duomenimis, Lietuvoje iš viso registruota beveik 142 tūkst. bedarbių, iš kurių per 37 tūkst. yra ilgalaikiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis