Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 07 09

Daugiau kaip mėnesį laukęs pataisyto telefono „Tele2“ klientas gavo jį sugedusį: nuramino tik kompensacijos

Į 15min redakciją kreipėsi „Tele2“ klientas Tomas (vardas pakeistas), susidūręs su bęsitesiančia problema dėl telefono remonto. Kai dužo jo telefono ekranas ir nustojo veikti garsinimo mygtukas, jis aparatą nunešė į saloną Utenoje remontuoti. Tačiau atsiėmęs telefoną po daugiau kaip mėnesio, pamatė, kad jis iki galo taip ir nepataisytas. Bendrovė savo klaidą pripažino, tačiau tikino, kad situacija su klientu buvo išspręsta taikiai.
„Tele2“
„Tele2“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Įvykis buvo pripažintas draudiminiu, todėl bendrovė gegužės 18 d. paėmė taisyti jo įrenginį „Xiaomi Redmi Note 9T“ ir tai padaryti delegavo partneriams „Smart Master“.

Tačiau Tomui užkliuvo tai, kad buvo duotas prastas pakaitinis telefonas, o bendraudamas su įmonės atstovais esą atsimušdavo lyg į sieną. Maža to, po mėnesio atsiėmęs telefoną, išvydo, kad jis nepilnai pataisytas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais