Šis naujas klientų informavimo būdas leis efektyviau ir greičiau informuoti gyventojus, nes vienu metu perduos pranešimą visiems atrinktiems asmenims, t. y. VMI specialistams nebereikės skambučių atlikti rankiniu būdu. Taip pat automatinis skambutis bus naudojamas susisiekti su klientais, kuriems įprastai dėl Elektroninio deklaravimo sistemoje (toliau – EDS) nenurodytų pilnų kontaktinių duomenų pranešimai būdavo siunčiami klasikiniu paštu.
„Pasitaiko atvejų, kuomet išsiųstas laiškas dėl nurodyto netikslaus gyvenamosios vietos adreso ar kitų priežasčių pavėluotai pasiekia arba iš viso nepasiekia gavėjo. Šiuo atveju, automatinis skambutis bus pakartotas kelis kartus, jei gyventojas nespėja atsiliepti į pirmą ar antrą“, – teigia VMI viršininko pavaduotojas Martynas Endrijaitis, pridurdamas, kad tik pilnai ir teisingai užpildyta gyventojų kontaktinė informacija (el. pašto adresas, telefono numeris, gyvenamosios vietos adresas) gali užtikrinti sklandų ir greitą bendravimą su mokesčių administratoriumi.
VMI duomenimis 87 proc. visų klientų yra pilnai užpildę savo duomenis – jiems aktuali informacija ir toliau bus siunčiama per Mano VMI / EDS, el. paštu. Savo kontaktinių duomenų nenurodžiusiems klientams vien per praėjusius metus buvo išsiųsti 128 tūkst. pranešimų klasikiniu paštu.