Per praėjusius metus ryškiausių „TikTok“ žvaigždžių pajamos išaugo, o tai iš dalies lėmė ir jų pastangos išplėsti veiklą už platformos ribų.
Visgi ryškiausios „TikTok“ žvaigždės ir toliau didžiąją dalį savo pinigų (30 – 50 proc.) uždirba už pasaulinių korporacijų produkcijos reklamavimą savo paskyroje. „Forbes“ skaičiavimais, už vieną įrašą savo paskyroje „TikTok“ žvaigždės gali užsiprašyti ir pusę milijono dolerių, nors dažniausiai vidutiniškai uždirba 100-250 tūkst. JAV dolerių – dvigubai daugiau nei 2020 m.
Daugiausiai uždirbančios „TikTok“ žvaigždės yra jaunesnės nei 25 metų – tas, kas jos tokios? „Forbes“ pateikia 2021 metų penketuką.
1 vieta. Charli D’Amelio – 17,5 mln. JAV dolerių, 133 mln. sekėjų
Daugiausiai sekėjų šioje platformoje turinti Charli sulaukia ir daug verslo kompanijų pasiūlymų bendradarbiauti. Ji reklamuoja „Invisalign“, „Morphe“, „Dunkin’ Donuts“ produktus, kartu su seserimi Dixie turi laidą televizijoje, o 2021 m. pradžioje su „Hollister“ įkūrė bendrą rūbų prekės ženklą „Social Tourist“.
2 vieta. Dixie D’Amelio – 10 mln. JAV dolerių, 57 mln. sekėjų
Dixie – vyresnioji Charli sesuo, kurią be veiklos „TikTok“ platformoje domina ir muzika. 2021 m. ji išleido dvi dainas – „Psycho“ ir „F-kBoy“.
3 vieta. Addison Rae – 8,5 mln. JAV dolerių, 86 mln. sekėjų
A.Rae debiutavo 2021 metų „Netfilix“ romantinėje komedijoje „He’s All That“, kur atliko pagrindinį vaidmenį – įkūnijo vyresnių klasių moksleivę, socialinių tinklų žvaigždę.
Ji taip pat dirba su „American Eagle“ kompanija, su startuoliu „Madeby Collective“ sukūrė kosmetikos produktų prekės ženklą „Item Beauty“.
4 vieta. Bella Poarch – 5 mln. JAV dolerių, 87 mln. sekėjų/ Josh Richards – 5 mln. JAV dolerių, 26 mln. sekėjų
Ketvirtą vietą dalijasi B.Poarch, pagal sekėjų skaičių platformoje užimanti trečią vietą, ir J.Richards.
Gimusi Filipinuose, o užaugusi Teksase B.Poarch praėjusiais metais dirbo su „Google“, „Prada“ ir „Tinder“ kompanijomis.
Tuo tarpu J.Richards pernai reklamavo „Amazon“, „CashApp“ ir kitas įmones, o jo įkurtos energetinių gėrimų įmonės „Ani“ produkcija jau parduodami tokiuose prekybos centruose, kaip „Walmart“.
5 vieta. Kris Collins – 4,75 mln. JAV dolerių, 42 mln. sekėjų/ Avani Gregg – 4,75 mln. JAV dolerių, 39 mln. sekėjų
Prieš pandemiją K.Collins dirbo kirpėja Vankuveryje, o kai COVID-19 sustabdė darbus, atsisiuntė „TikTok“ ir pradėjo kurti juokingus video.
O A.Gregg 2019 m. vasarą išgarsėjo „TikTok“ socialiniame tinkle, pradėjusi skelbti makiažo pamokas.