Dėl investicijų į Klaipėdos uostą bus tariamasi su Japonijos įmonėmis

Japonijos įmonės kviečiamos aktyviau investuoti Lietuvoje ir dalyvauti Klaipėdos uosto plėtros projektuose, pranešė Susisiekimo ministerija. 
Klaipėdos uostas
Klaipėdos uostas / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Anot jos, dėl investicijų į Klaipėdos uostą su Japonijos institucijomis, pareigūnais ir pramonės atstovais tarsis susisiekimo ministras Marius Skuodis, kuris į šią šalį išvyko kartu su uosto vadovu Algiu Lataku. 

Planuojami apsilankymai Nagojos ir Jokohamos jūrų uostuose ir su jų aptarti galimybes plėtoti glaudesnius tarpusavio ryšius tvaraus uostų vystymo, krovinių srautų per Klaipėdos uostą didinimo, skaitmenizacijos, inovacijų ir kitose srityse.

Vizito metu vasario 18–22 dienomis numatomi M. Skuodžio susitikimai su Japonijos žemės, infrastruktūros ir transporto bei turizmo ministru Tetsuo Saito, Japonijos tarptautinio bendradarbiavimo banko valdytoju Tadashiu Maeda (Tadašiu Maeda), verslo organizacijų „Keidanren“ ir „Sojitz“, vandenilio pildymo stotelių infrastruktūros vystytojus vienijančios „JHyM“ ir kitų įmonių atstovais, Lietuvos generaliniu garbės konsulu Japonijoje Shigehiru Komaru (Šigehiru Komaru).

Taip pat bus aptartos pagalbos Ukrainos infrastruktūrai atkurti galimybės.

Tokijuje M. Skuodis dalyvaus Lietuvos organizuojamame tarptautiniame renginyje „Trijų jūrų iniciatyva: galimybės regioniniam ir globaliam susisiekimui“, skirtame pristatyti Baltijos, Juodosios ir Adrijos jūras jungiančią Trijų jūrų iniciatyvą, kuriai pirmininkauja Lietuva, ir paskatinti Japonijos investicijas į strateginius šio regiono transporto infrastruktūros projektus. 

Ministerijos duomenimis, 2022 metais prekybos apyvarta tarp Lietuvos ir Japonijos siekė 191 mln. eurų, o Japonija buvo 41-a pagal prekybos apimtį Lietuvos partnerė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis