Apie pasikeitusius tarifus sutartis sudarę vartotojai neturėtų būti įspėti bent prieš mėnesį. Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) situacijos kol kas nekomentuoja – jos teigimu, šiuo metu nagrinėjamas skundas dėl PVM.
Bendrovė „Tele2“ teigia kol kas nedidinusi sąskaitų abonentams, tačiau ar taip bus ir ateityje, kol kas negalėjo pasakyti.
„Įmonei tai kainuoja iki pusės milijono litų per mėnesį. Kiek tokia situacija tęsis, negaliu pasakyti, nes PVM yra mokestis, kurį moka galutinis vartotojas. Labai norime ir toliau nekeisti kainų, skaičiuojame galimybes, bet, be PVM, išaugo ir elektros – jos naudojame nemažai – kaina, išaugo kai kurios kitos išlaidos“, – teigė „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas.
TEO LT atstovas spaudai Antanas Bubnelis teigė, jog didžioji dalis paslaugų kainų išaugus PVM išliko nepakitusios – nepadidėjo ne tik telefono, bet ir abiejų televizijų, interneto mėnesiniai mokesčiai.
„Balso telefonijoje yra šiokių tokių pokyčių – vienu centu išaugo sujungimo mokestis, siekęs 14 centų. Tiek, kiek didėjo PVM, išaugo tarptautinių mokesčių tarifai. Šiek tiek didėjo kai kurios kainos verslo klientams, bet kai kas netgi atpigo“, – kalbėjo A.Bubnelis.