Naudojimasis šiomis paslaugomis apribotas pastebėjus, kad dėl įvykusio techninio sistemos gedimo dalis informacijos galimai buvo pasiekiama ne tiems asmenims, kuriems ji skirta.
SADM apgailestauja ir atsiprašo dėl susidariusios situacijos.
Šiuo metu vertinama, kokios apimties duomenys ir kurį laiką buvo pasiekiami nekorektiškai. Duomenų, jog tai kaip nors būtų susiję su kibernetiniu incidentu, nėra.
15min paklausus SADM, kokie duomenys buvo rodomi ne tiems asmenims ir kiek žmonių tai palietė, sulaukė tokio atsakymo: „Visa situacija šiuo metu dar aiškinamasi, kol kas turime informacijos apie pavienius atvejus, tačiau tiksliau pakomentuoti dar negalime, bijodami suklaidinti.“
SADM informuoja, kad, gavus pranešimą apie techninius trikdžius SPIS, nedelsiant imtasi veiksmų, siekiant suvaldyti šią situaciją, pradėtas išsamus sistemos patikrinimas, jos testavimas.
Kaip 15min nurodė SADM, apie galimą pažeidimą ji informavo Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, taip pat ir asmenis, kurie galimai galėjo nukentėti dėl šios situacijos.
Asmenis, besinaudojančius SPIS, pastebėjus bet kokius trikdžius, SADM kviečia informuoti pasinaudojus techninės pagalbos moduliu.