Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dėl Žemės ūkio ministerijos pirkimų viešinimui kreipiamasi į STT ir VPT

Po 15min publikacijos apie Žemės ūkio ministerijoje (ŽŪM) didelėmis kainomis perkamas viešinimo paslaugas Seimo narys Remigijus Žemaitaitis kreipėsi į Viešųjų pirkimų tarnybą bei Specialiųjų tyrimų tarnybą su prašymu ištirti ir įvertinti ministerijoje vykdomus viešuosius pirkimus. Abejones ministerijos gautais įkainiais išsako viešųjų ryšių ekspertai.
Žemės ūkio ministerija
Žemės ūkio ministerija / Mato Miežonio / 15min nuotr.

15min jau rašė, kad ŽŪM šiemet pabaigė net keturis viešuosius pirkimus, skirtus viešinimui – pagal juos prisipirko po 36 centus kainuojančių „klikų“ iš paieškos svetainių, 18 tūkst. eurų įkainotų reportažų filmavimo, sunkiai suvokiamos sumos skirtos straipsnių rengimui, turiniui internete. Sutarčių bendra maksimali vertė – kone 6 mln. eurų.

Partijos „Tvarka ir teisingumas“ pirmininkas R.Žemaitaitis įtaria, kad administraciniai resursai gali būti naudojami ne pagal paskirtį, o politinei reklamai.

„Štai vienoje televizijoje jau pasirodė net 7 min. trukmės reportažas , kuriame ministras Bronius Markauskas ilgai ir nuobodžiai pasakoja, ar klestėtų žemės ūkis Lietuvoje, jei nebūtų europinių išmokų. Kaip vertinti tokį televizijos reportažą. Kiek už jį sumokėta, kas mokėjo? Kaip vertinti tokio galimai už biudžeto lėšas nupirkto reportažo turinį, kokią naudą jis duoda. Ar galima čia padaryti naudos ir kaštų analizę? Kokią naudą iš tokio reportažo gauna visuomenė?“, – abejoja R.Žemaitaitis.

Seimo nariui kilo abejonių ar tai yra realios, adekvačios, rinkos vidurkius atitinkačios, komerciškai logiškos ir prasmingos kainos.

Abejonės liejasi socialiniuose tinkluose

Abejonių dėl ŽŪM viešųjų pirkimų metu gautų įkainių kilo ir rinkoje.

Viešųjų ryšių ekspertas Arijus Katauskas socialiniame tinkle „Facebook“ teigia, kad tokių įkainių rinkoje netgi nėra.

„Su tokia pinigų suma galima tokioje rinkoje kaip Lietuva padaryti bet ką. Kainos, kurios yra čia pateiktos, yra visiškas kosmosas, tokių įkainių tokios apimties darbams nėra. Ir labai džiaugiuos, kad mes nesimurkdom šitame mėšle. Čia bus ištaškyta labai daug pinigų ir juos ims tie, apie kuriuos niekas nieko nežino“, – pasipiktinimo neslėpė A.Katauskas.

„Aš bandau žiūrėti į savo PR (viešųjų ryšių) biudžetą ir liūdna man. Ašara Dievo aky pas mane, ne biudžetas“, – replikavo „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai