„Delfi“ įsigijo EBIT ir „HR savaitė“ konferencijų prekės ženklus

Baltijos šalyse veikiantis Estijos kapitalo naujienų portalas „Delfi“ iš konferencijų organizatorės įmonės „Kenton Baltic“ įsigijo EBIT ir „HR savaitė“ konferencijų prekės ženklus Lietuvoje ir Latvijoje, trečiadienį pranešė „Delfi“.
„Delfi“
„Delfi“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 Verslas Delfi.lt

Portalą „Delfi“ valdanti Estijos žiniasklaidos grupė „Ekspress Grupp“ pranešė įsigijusi 100 proc. Dainiaus Baltrušaičio (67 proc. akcijų) ir Artūro Lauciaus (33 proc.) valdytos „Kenton Baltic“ akcijų.

Sandorį iš dalies finansavo SEB bankas, sutarties sąlygos neskelbiamos.

„Nors visų pirma esame žinomi kaip naujienų portalas, stengiamės diversifikuoti savo veiklą ir ieškoti naujų veiklos sričių (...). Tad konferencijų turinio plėtra yra strateginis ir pamatuotas sprendimas“, – pranešime sakė „Delfi“ vadovas Vytautas Benokraitis.

Pasak jo, portalas siekia rengti į konkrečias temas bei verslo auditoriją orientuotus renginius. Be to, taip įmonė diversifikuoja pajamų šaltinius – tai leidžia jai augti tiek Lietuvoje, tiek visoje grupėje.

V.Benokraičio teigimu, „Delfi“ kartu su ją valdančia „Ekspress Grupp“ grupe ateityje planuoja tolesnę plėtrą konferencijų versle.

„Delfi“ konferencijų komandai vadovaus portalo administracijos vadovė Sandra Meškauskaitė-Stepšienė.

Registrų centro duomenimis, „Ekspress Grupp“ valdo 100 proc. „Delfi“ akcijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis