Dėvėtų drabužių verslas stojasi ant kojų, tačiau baiminasi naujų ribojimų

Tvarios mados mėgėjų keliai Kėdainiuose trečiadieniais ir šeštadieniais neretai suka į centrinę miesto turgavietę, kur prekiaujama dėvėtais drabužiais. Pasikuitę dėvėtų drabužių palapinėse vieni sugeba susikurti savo išskirtinį stilių ir sąlyginai pigiai nusipirkti itin kokybiškus ir net apynaujus daiktus, kiti, nors ir labai retai, bet kartais geba rasti net ir dizainerių ar brangių prekės ženklų drabužių, o kai kuriems tvari mada tampa išsigelbėjimu tiesiog ieškant būtiniausių aprėdų vos už kelis eurus.
Dėvėti drabužiai
Dėvėti drabužiai / Becca Mchaffie / Unsplash nuotr.

Tuo tarpu dėvėtų drabužių pardavėjai su nerimu laukia rudens ir baiminasi, kad dėl COVID-19 epidemijos jiems vėl nebūtų uždrausta dirbti, mat po pastarųjų draudimų, kai jie negalėjo užsiimti prekyba net kelis mėnesius, dalis jų į šį verslą nebegrįžo, o likusieji tik dabar pradeda stotis ant kojų.

Kai kurie prekiavo internetu

Apsilankius turguje galima matyti, kad tiek pardavėjų, tiek pirkėjų tikrai netrūksta.

Artimiausios automobilių stovėjimo aikštelės prie turgaus tiesiog užgrūstos transporto priemonėmis. Ir ne tik šeštadieniais, bet ir trečiadieniais.

Paklausus dėvėtų drabužių pardavėjos Vitos, ar jau prekybininkai atsitiesė po karantino, ši sako: ,,Buvo sunku, bet jau beveik grįžom ten, kur buvom prieš prasidedant karantinui. Mano pažįstami kolegos jau visi grįžo į darbą.“

Kai kurie prekybininkai, kaip Vita, turėjo galimybę savo prekėmis prekiauti internetu, todėl karantinas jų verslo taip skaudžiai nepaveikė, tačiau kitiems, kurių prekės ne tokios kokybiškos ir skirtos mažesnes pajamas turintiems pirkėjams, buvo kur kas liūdniau.

Tiems, kurių prekės nebuvo tinkamos prekiauti internetu, net kelis mėnesius teko nedirbti, tad buvo ir tokių, kurie nebeturėjo pajamų šaltinio.

Kainos nepasikeitė?

Paklausti, ar po karantino nebando atsigriebti pakeldami drabužių kainas, pardavėjai tikina, kad nėra iš ko jų kelti, mat tokiu atveju būtų rizikuojama prarasti pirkėjus.

Tuo tarpu pirkėjai sako, kad dėvėtus drabužius reikia rinktis labai atidžiai ir apgalvotai, nes kai kurių kainos jau tokios, kaip naujų drabužių per išpardavimus.

„Brangesni yra tik itin kokybiški drabužiai, žinomesnių prekių ženklų, todėl lyginti jų kainas su naujų, parduodamų per išpardavimus, neteisinga.

Galima nusipirkti ir naują drabužį už tą pačią sumą, kokios prašome už dėvėtą, tačiau naujo kokybė dažniausiai bus nepalyginamai prastesnė. Kelis kartus išskalbsi tokį drabužį ir turėsi mesti lauk, o jei nusipirksi brangiau, bet dėvėtą, dažniausiai jis bus žinomesnio prekės ženklo, visai kitos kokybės.

Geri ir kokybiški nauji drabužiai, ypač žinomesnių prekių ženklų, net ir per išpardavimus pusvelčiui nepardavinėjami“, – įsitikinusi Vitos kolegė Justina.

„Kainos yra įvairios, nustatome jas pagal gamintoją, pagal dydį“, – pasakoja dar viena prekybininkė.

Pasak jos, berniukams džemperių galima rasti už 13–15 eurų, kai kurie ir už 16 eurų. Moteriškus marškinėlius galima rasti už 15 eurų, o džinsus – už 20 eurų. Kaip teigia prekybininkai, prekiaujama tokiomis prekėmis, kad visi pirkėjai turėtų iš ko rinktis.

Kas pasikeitė po karantino?

Paklausti, kaip pasikeitė klientų pirkimo įpročiai po karantino, pardavėjai sako pastebėję, kad tuoj po karantino į turgų dėvėtų drabužių skubėjo pirmiausia jaunos mamos – per kelis karantino mėnesius vaikai sparčiai ūgtelėjo, tad pirmiausia jų išaugta apranga ir reikėjo pasirūpinti šeimoms.

Be to, dauguma pirmųjų „pokarantinių“ pirkėjų pinigus leido labai atsargiai ir ieškojo pigesnių prekių, o dabar prekybininkų verslas jau grįžo į savo vėžias – į turgų dėvėtų drabužių sugrįžo ieškantys ne tik pigiai apsirengti, bet ir pirmenybę teikiantys kokybei, ne tik kainai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis