„Vadinamasiais krizės metais sėkmingai dirbo visi DHL padaliniai Lietuvoje: skubių „Express“ siuntų, Kelių transporto, Pervežimų jūra ir oru skyriai, – sakė rezultatais M.Pivoriūnas. – Jų sėkmę sąlygojo prieš dvejus metus tinkamai pasirinkta strateginė plėtros kryptis: dar aktyvesnės pardavimo pastangos, susijusios su naujų transporto krypčių bei paslaugų vystymu, tokių kaip efektyvios logistikos sprendimai Lietuvos internetinėms parduotuvėms, pritraukti į Klaipėdos uostą tranzitinių krovinių srautai į Rusiją, Baltarusiją bei kitas NVS šalis, nauji pervežimų geležinkeliais projektai, ypač intensyvus darbas su Kinijos rinka“.
M.Pivoriūno nuomone, būtent DHL orientacija į paslaugų kokybę, greitį bei patikimumą atlaikė sunkmečio smūgius. „Atsigaunantys Lietuvos eksportuotojai: elektronikos ir IT technologijų kompanijos, tekstilės bei baldų gamintojai sėkmingai išplėtė savo produkcijos ir paslaugų realizavimo rinkas bei išnaudojo augančius tradicinių pirkėjų poreikius. O mes šioms Lietuvos įmonėms pasiūlėme teisingus logistikos sprendimus ir naujas vadybos sistemas.“
Išaugęs DHL siuntų bei krovinių srautas tapo per didelis šiuo metu tarp Vilniaus ir DHL Paskirstymo terminalo Leipcige, Vokietijoje kasdien skraidančiam „An-26“ lėktuvui. „DHL krovinius iš Estijos į Lepicigą kasdien jau pradėjo gabenti didesnis „Boeing 737“ krovininis lėktuvas. Skubiai ieškome sprendimų, kaip analogiško dydžio orlaivį pritaikyti ir mūsų reikmėms Lietuvoje“, – sako M.Pivoriūnas.