„DHL Lietuvos“ teigimu, praėjusių metų rezultatus lėmė subalansuotas tiek „express“ – siuntų pristatymo lėktuvais, tiek ir „economy“ – gabenimo sausuma – apyvartos didėjimas. Įtakos turėjo ir sėkmingas didžiųjų „verslas-verslui“ klientų segmento (B2B) augimas, taip pat augę pardavimai vidutiniams bei mažesniems klientams.
„Apyvartos augimą daugiausiai sąlygojo dviženklis siuntų kiekių didėjimas, siuntos svoriai neženkliai mažėjo, dėl situacijos normalizavimosi gabenimų oro transportu rinkoje klientams grįžtant prie priešpandeminių tiekimo grandinės sprendimų, kuomet sunkiasvoriai kroviniai buvo gabenami daugiausiai ekonominiu servisu“, – rašoma „DHL Lietuvos“ pranešime.
Bendrovė nurodo, kad 2022-ųjų pabaigoje persikėlė į šalia Vilniaus oro uosto pastatytą naują siuntų rūšiavimo centrą su automatine siuntų rūšiavimo sistema ir moderniu biuru.
„DHL Lietuvos“ paskirstytinas pelnas 2022 metų pabaigoje siekė 6,768 mln. eurų – pelno paskirstymo projekte nurodoma, kad visą jį planuojama perkelti į kitus finansinius metus.
„Sodros“ duomenimis, šiuo metu „DHL Lietuvoje“ dirba 222 žmonės.
100 proc. „DHL Lietuvos“ akcijų valdo Vokietijos „Deutsche Post Beteiligungen Holding“.