Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Didinamas kelių naudotojo mokestis brangins visas paslaugas ir prekes

Nuo gegužės 1 dienos kelis kartus didinamą valstybinės reikšmės kelių naudotojo mokestį keleivių ir krovinių vežėjai laiko verslo smukdymu. Jų nuomone, tai didins visų paslaugų ir prekių kainas, bet mažai pagerins šalies kelių būklę.
Kelias
Kelias / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Tai žiauru. Mūsų paslaugų kainos tik mažėja, degalai brangsta, o mokesčiai kyla be paliovos. Lieka tik vienas klausimas – ką daryti toliau ir ko tikėtis“, – dienraščiui „Lietuvos žinios“ sakė tarptautinių krovinių gabenimo bendrovės „Transvizija“ direktorius Virginijus Trasauskas. Jis teigė žinąs ne vieną vežėjų įmonę, kuri neapsikentusi persikėlė iš Lietuvos į verslui draugiškas šalis ir ten moka mokesčius, o Lietuvoje palieka tik filialus.

„Transvizija“, anot šios bendrovės vadovo, galimybės išsikraustyti iš Lietuvos dar nesvarsto, tačiau neatmeta, kad taip gali atsitikti, o dabar išlaidas dėl mokesčio padidėjimo ketina perkelti klientams.

Tuo metu Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Donatas Dudonis įsitikinęs, kad daugumoje Europos Sąjungos (ES) valstybių renkamos gerokai didesnės rinkliavos.

2011 metais Lietuvoje buvo surinkta 72 mln. litų kelių naudotojo mokesčio. Susisiekimo ministerijos pirminiais skaičiavimais, padidinus vinječių kainas, jei mokėtojų skaičius nesikeis, per metus biudžetas papildomai surinktų 65 mln. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos