„Tai žiauru. Mūsų paslaugų kainos tik mažėja, degalai brangsta, o mokesčiai kyla be paliovos. Lieka tik vienas klausimas – ką daryti toliau ir ko tikėtis“, – dienraščiui „Lietuvos žinios“ sakė tarptautinių krovinių gabenimo bendrovės „Transvizija“ direktorius Virginijus Trasauskas. Jis teigė žinąs ne vieną vežėjų įmonę, kuri neapsikentusi persikėlė iš Lietuvos į verslui draugiškas šalis ir ten moka mokesčius, o Lietuvoje palieka tik filialus.
„Transvizija“, anot šios bendrovės vadovo, galimybės išsikraustyti iš Lietuvos dar nesvarsto, tačiau neatmeta, kad taip gali atsitikti, o dabar išlaidas dėl mokesčio padidėjimo ketina perkelti klientams.
Tuo metu Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Donatas Dudonis įsitikinęs, kad daugumoje Europos Sąjungos (ES) valstybių renkamos gerokai didesnės rinkliavos.
2011 metais Lietuvoje buvo surinkta 72 mln. litų kelių naudotojo mokesčio. Susisiekimo ministerijos pirminiais skaičiavimais, padidinus vinječių kainas, jei mokėtojų skaičius nesikeis, per metus biudžetas papildomai surinktų 65 mln. litų.