Pardavimus sausį Lietuvoje padidinusios „Aprangos“ grupės, kuri tikisi pardavimus 2015 metais padidinti dešimtadaliu, vadovas Rimantas Perveneckas „Verslo žinioms“ sakė, kad bent jau Vilniuje turistų iš Rytų kaimynių sumažėjimas buvo jaučiamas: „Rezultatai atskiruose regionuose labai skirtingi ir jie ne Vilniaus naudai. Visoje Lietuvoje padėtis gerokai geresnė nei Vilniuje, kur didelę įtaką daro Baltarusijos ir Rusijos pirkėjai“.
„Baltika Lietuva“ direktorė Viktorija Krolytė dienraščiui teigė, kad šių metų pradžia įmonei buvo mažiau sėkminga – sausį, palyginti su praėjusių metų pradžia, bendri grupės pardavimai smuko 6 proc., pardavimai Lietuvoje – 5 proc. – įtaką pardavimams darė ir neįprastai šilti orai, gerokai apkarpę žieminių paltų pardavimus, euro įvedimas, taip pat ir sumažėję turistų iš Rusijos ir Baltarusijos srautai.
„Pierre Cardin“ parduotuves valdančios įmonės „Stesa Clasic“ vadovas Edgaras Sekmokas sumažėjusius pardavimus irgi aiškina prasta geopolitine padėtimi bei euro įvedimu.