Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Druskininkų Rasa“ taikosi į Lenkiją

Mineralinio vandens gamintoja „Druskininkų Rasa“ artimiausiu metu Lenkijoje ketina pristatyti savo prekių ženklą.
Nei juoktis, nei verkti: tą patį lietuvišką produktą lietuviai lenkams (nuotr. kairėje) sugeba pardavinėti 1,5 karto pigiau nei tautiečiams.
„Druskininkų Rasa“ artimiausiu metu Lenkijoje ketina pristatyti savo prekių ženklą. / Audriaus M./15min.lt skaitytojo nuotr.

„Latvijoje ir Estijoje jau įsitvirtinome ir užimame 15–20 procentų rinkos. Intensyviai darbuojamės Lenkijoje – esame kaimynės ir šioje šalyje ketiname tapti rimtais žaidėjais, atsiriekti rinkos dalį, manau, netrukus ir savo prekių ženklą ten pristatysime. Svarbu patekti į didelius prekybos centrus – tai išsprendžia ir logistikos problemas“, – „Verslo žinioms“ sakė „Druskininkų Rasos“ generalinis direktorius Aurelijus Sinkevičius.

Anot jo, ši vasara vandens gamintojams buvo itin palanki – šiemet sausį–liepą įmonė pasiekė maždaug 14 mln. litų apyvartą.

„Vidaus vartojimas vis dar smunka, o mūsų pardavimai didėja dėl eksporto“, – teigė A.Sinkevičius.

Pernai bendrovė eksportavo 20 proc. produkcijos, o šiemet išveža 30 procentų.

A.Sinkevičius teigia, kad nuo kitų metų įmonė pasiryžusi dalyvauti visuose įmanomuose konkursuose Europos Sąjungos (ES) paramai gauti – „Druskininkų Rasa“ nori plėstis į kitas rinkas, bet savarankiškai, pasak vadovo, tai daryti gana brangu.

„Mūsų taikinys – Skandinavija, Čekija, Vokietija, Balkanų šalys. Teoriškai, kur yra žmonių, ten galima parduoti vandens. Bet orientuojamės į Europą. Rytų rinka taip pat įdomi, bet ji sudėtinga – neturime nei patikimo partnerio, nei užtektinai žinių“, – kalbėjo A.Sinkevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos