Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Druskininkų verslai per karantiną patyrė didelį smūgį, bet nė vienas neužsidarė

Druskininkų kurortas per tris karantino mėnesius buvo visiškai uždarytas, bet nė vienas verslas nebankrutavo, portalui delfi.lt teigė Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centro direktorius Rimantas Palionis.
Druskininkai
Druskininkai / „Dreamstime“ nuotr.

„Kol kas vietinis verslas „plaukia“, nebuvo užsidarymų. Visiems kurorto verslams buvo sunku, ypač tiems, kurie nebuvo sukaupę „lašinių“. Galbūt labiau nukentėjo nedideli viešbučiai, kurie nepriklauso dideliems tinklams. Vieni verslininkai turi ir kavinę, ir parduotuvėlę, tai jie šiek tiek išgyvendavo iš prekybos. Tiems, kurie turi tik kavinę, reikėjo prastovose išlaikyti darbuotojus, jiems buvo problemų“, – sako R. Palionis.

Pasak jo, pagrindinį Druskininkų svečių srautą sudaro lietuviai ir latviai. Jei anksčiau įprastai kempinge dominuodavo užsienio šalių piliečiai, šiuo metu dominuoja lietuviai.

Viešbučiai, kurie pradėjo dirbti prieš porą savaičių, pradėjo savaitgalius nuo kelių turistų iš Lietuvos, o šiuo metu užimtumas yra ganėtinai pilnas: „UPA Medea SPA“ siekia 70 proc., „Violeta“, „Draugystė“ ir „Pušynas“ – po 90 proc. Tačiau R. Palionis pažymi, kad didžiųjų sanatorijų ir SPA paslaugas teikiančių viešbučių, kurie duris atvėrė daugiau nei prieš mėnesį, užimtumas tesiekia 30-40 proc.

Kaip sakė R.Palionis, pernai mieste per visus metus apsilankė rekordinis skaičius – 371 tūkst. – turistų. Iš jų 35 proc. (beveik 130 tūkst.) buvo užsienio turistai, likusi dalis – lietuviai.

Lyginant lietuvių ir užsieniečių lovadienių skaičių Druskininkuose, proporcija pasiskirsto tolygiai – per 2018-2019 metais lietuviams teko 49 proc. (624 tūkst.) nakvynių, užsieniečiams – 51 proc. (655 tūkst.) nakvynių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos