Du Anglijos banko ekonomistai iš JAV per pustrečių metų kelionėms išleido 390 tūkst. svarų

Anglijos banko finansinės politikos komitete (FPC) dirbantys JAV ekonomistai Anilas Kashyapas ir Donaldas Kohnas per pastaruosius pustrečių metų kelionėms išleido 390 tūkst. svarų (515 tūkst. JAV dolerių), rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.
Anglijos banko pastatas
Anglijos banko pastatas / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Pavyzdžiui, Didžiosios Britanijos centrinis bankas A.Kashyapui kartą nupirko bilietą į skrydį į Londoną ir atgal į JAV už 11 tūkst. svarų, o už D.Kohno lėktuvo bilietą kartą sumokėjo 8 tūkst. svarų. Be to, D.Kohnas per tą kelionę taksi paslaugoms išleido 470 svarų.

Abu ekonomistai gyvena Jungtinėse Valstijose.

Konservatorių partijai atstovaujantis parlamentaras Simonas Clarke‘as pareiškė, kad tokios išlaidos yra „tiesiog pribloškiančios“, ir pažymėjo, kad britų mokesčių mokėtojai, sužinoję apie tokias sumas, bus sukrėsti.

Jis taip pat priminė apie centrinio banko kasmet rengiamą vasaros vakarėlį, kuriam 2016 metais buvo skirta 100 tūkst. svarų.

„Turbūt tai buvo puikus vakarėlis“, – pareiškė parlamentaras.

Savo ruožtu nuo liepos 1 dienos Anglijos banko valdybai pirmininkausiantis Bradley Friedas pažymėjo, kad JAV ekonomistų išlaidos iš tiesų yra didelės, bet jų indėlis į FPC darbą taip pat yra didelis. Jis pažadėjo apsvarstyti šį klausimą ir pateikti informaciją įstatymų leidėjams.

S.Clarke‘as pabrėžė neįtariantis, kad Anglijos banko vadovybės nariai pažeidžia įstatymus. Visgi jis pažymėjo, jog būtina peržiūrėti išlaidas, kad centrinis bankas neprarastų visuomenės pasitikėjimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis