Du Seimo komitetai susitinka su užsienio investuotojų forumo nariais

Seimo Biudžeto ir finansų (BFK) bei Ekonomikos komitetai trečiadienį susitiks su beveik trim dešimtimis Užsienio investuotojų forumo narių.
Pinigai
Pinigai / 123RF.com nuotr.

Planuojama aptarti šalies ekonominę padėtį ir 2023 metų valstybės biudžeto projektą, taip pat verslo siūlymus dėl mokesčių.

„Tikimės iš pirmų lūpų išgirsti, kaip ekonominę padėtį mato darbo vietas kuriantys užsienio investuotojai“, – BNS teigė BFK vadovas Mykolas Majauskas.

Pasak opozicijai priklausančio „darbiečio“ Vytauto Gapšio, „Investuotojų forumas“ atstovauja didelei daliai užsienio kapitalo įmonių, todėl norima išgirsti jų nuomonę, kaip jie mato Lietuvos perspektyvas, kur įžvelgia stipriąsias puses ir kuriose srityse reiktų valstybei „pasitempti“.

„Kad ir jiems būtų patogu dirbti ir kad naujų investuotojų atsirastų. Investicijų pritraukimas yra ilgas darbas (...), todėl investicinė aplinka turi būti patraukti. Reikia sekti tarptautines tendencijas, o tarp dalyvaujančių bus nemažai tarptautinių kompanijų, kurios teikia įvairias konsultacines paslaugas ir mato tendencijas ne tik Lietuvoje, bet ir aplinkui“, – BNS sakė V.Gapšys.

Parlamentaro teigimu, „kontaktas su verslu“ gali būti katalizatorius kai kuriems jo keliamiems mokesčių klausimams.

„Visą tą sąrašą esame pasiruošę dar kartą išgirsti ir pamatyti, kokiais klausimais ir kiek paėjėta į priekį“, – pridūrė V.Gapšys.

Susistikime dalyvaus „Investors‘ Forum“, įmonių „Sweco Lietuva“, „Rimi Baltic“, „Iki Lietuva“, „DSV Lithuania“, SEB, „ABOVO red“, „KPMG Lithuania“, „Interlux“, „Orion Global PET“, „Fabula Rud Pedersen Group“, „Idavang“, „Deloitte“, „Vėjo projektai“, „PwC Lietuva“, „Grant Thornton“, „Strategic Staffing Solutions“, „Lirema“, „E Energy“, JTI, „Ellex Valiunas“ vadovai ir atstovai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis