E.parduotuvės nuoma – gelbėjimosi ratas smulkiajam verslui

Tik pasibaigęs karantinas paliko ryškių pokyčių ne tik visuomenės gyvenime, bet ir versle. E.prekybai šoktelėjus į nematytas aukštumas, kelis kartus paspartėjo prekybos skaitmeninimas. E.parduotuvės pradėjo dygti kaip grybai po lietaus, sparčiai išpopuliarėjo internetinių parduotuvių nuomos paslauga. Ar E.prekybos tempai nesikeis ir verslui jau reikėtų pradėti ruoštis mokslininkų prognozuojamai antrajai pandemijos bangai?
Elektroninė parduotuvė
Elektroninė parduotuvė / 123RF.com nuotr.

„Versli Lietuva“ inicijuota Lietuvos gyventojų apklausa parodė, kad karantino laikotarpiu bendrai Baltijos šalyse prekyba E.parduotuvėse padidėjo apie 80 procentų, o siuntų srautai Lietuvoje išaugo 54 procentais.

Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad karantino metu pagalbos ranką verslininkams, likusiems be pajamų šaltinio, ištiesė ne tik E.prekybos platformos, bet ir pažangi alternatyva – E.parduotuvių nuomos sistemos. Pastarosios pasiūlė galimybę kaip galima greičiau pradėti prekybą internetu, išvengiant didelių įrengimo kaštų, kurie ypač skausmingi smulkiesiems verslams. Taip ne tik išsaugant savo produkto individualumą, bet ir stiprinant individualų prekės ženklą.

Elektroninių parduotuvių nuoma

Viena tokių - įmonė „Fronto.lt E.parduotuvių nuomos platformos idėja Sauliui Masiuliui gimė karantino metu. Svarbiausias buvo išspręsti klausimą kaip greitai ir pigiai padėti smulkiajam verslui, kuriam perėjima

„Interneto svetainių kūrimo kainą sudaro apie 60–70 procentų programavimo išlaidos. Todėl pradėjau galvoti kaip tą kainą galėtume eliminuoti ar bent jau sumažinti. Priėjau sprendimą taikyti standartizuoto produkto nuomą. Tokiu būdu programavimo darbų išlaidas pasidalina keletas vartotojų ir ilgalaikėje perspektyvoje jos beveik nejuntamos“, – teigia verslininkas.

Greitai buvo sukurtas modernaus ir paprasto šablono dizainas, kurio nuomos kaina būtų įkandamas net ir mažiausiam verslui. Specializuotos E.parduotuvės įkūrimas gali ne tik užtrukti porą mėnesių, bet ir atsieiti ne menką sumą pinigų. Įsigijus jau paruoštą šabloną su integruotomis būtiniausiomis funkcijomis - parduotuvės sukūrimas užtrunka mažiau nei penkias dienas.

„Toks modelis orientuotas į smulkiausius verslus, kuriems reikia paprastos, gerai veikiančios E.parduotuvės. Mes pasiūlėme produktą, kuriam nereikia didelės investicijos. Atsisakėme visų nebūtinų funkcijų, todėl ženkliai sumažėjo steigimo kainą. Norintiems tuoj pat pradėti prekybą, tai optimaliausias variantas“, – sako verslininkas.

Išsinuomojus domeną su visomis būtiniausiomis funkcijomis, tereikia sukelti savo produktų nuotraukas, kainas bei aprašus ir prekyba galima pradėti iškart.

Sulaukė didelio susidomėjimo

Susidomėjimas produktu karantino metu buvo milžiniškas. Už simbolinę kainą E.parduotuves panoro įsteigti net ūkininkai, kurie galėjo pasiūlyti šviežiausius produktus tiesiai iš savo ūkių. „Į mus kreipėsi labai skirtingo segmento verslininkai – nuo krepšinio klubo, drabužių parduotuvės iki mėsininkų bei bitininko. Dažniausiai tai labai maži regioniniai verslai turintys iki penkių darbuotojų“, – pasakoja idėjos autorius.

Tokiu būdu verslininkai nebuvo priversti visiškai sustabdyti prekybos ir galėjo išsaugoti savo verslą. E.prekybos perspektyvos labai didelės ateityje, todėl tai tapo vienu iš papildomų įrankių ilgalaikei verslo plėtrai.

Kai kurie procesai pasikeitė negrįžtamai, todėl norintiems išlikti – reikia prisitaikyti. E.prekyba vienas iš tokių. S.Masiulis mano, kad antrajai karantino bangai reikia pradėti ruoštis jau dabar, kad verslas vėl nebūtų užkluptas nepasiruošęs.

„Tiek pirkėjų, tiek pardavėjų įpročiai pasikeitė, todėl reikia prisitaikyti. Pradėjus vykdyti prekybą internetu nereikėtų sustoti, nes nežinome kas bus toliau. Dar nepradėjusiems – reikėtų atkreipti dėmesį į augantį E.prekybos sektorių ir galvoti kaip būtų galima integruoti savo veiklą“, – teigia internetinių parduotuvių nuoma užsiimantis vyras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis