EBPO šalių gyventojų realiosios pajamos mažėja trečią metų ketvirtį iš eilės

Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijai (EBPO) priklausančių valstybių gyventojų realiosios pajamos antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti su ankstesniu laikotarpiu, sumenko 0,5 proc., nepaisant jiems tenkančio realaus bendrojo vidaus produkto (BVP) dalies padidėjimo 0,3 procento.
Eurai
Eurai / 123RF.com nuotr.

Gyventojų realiųjų pajamų kritimas aukštos infliacijos sąlygomis fiksuojamas trečią metų ketvirtį iš eilės, pažymima EBPO pirmadienį paskelbtoje apžvalgoje.

Patikslintais duomenimis, pirmąjį 2022-ųjų ketvirtį pirmasis rodiklis nukrito 1,1 proc., o antrasis – pakilo 0,2 procento.

Prancūzijos namų ūkių realiosios pajamos antrąjį šių metų ketvirtį sumažėjo 1,2 proc., Jungtinės Karalystės ir Kanados – po 1,1 proc., JAV – 0,4 procento. Šio rodiklio kritimas Jungtinėse Valstijose užfiksuotas penktą ketvirtį iš eilės, o JK – ketvirtą ketvirtį iš eilės.

Italijos gyventojų realiosios pajamos balandį-birželį nepakito, Vokietijoje – padidėjo 0,4 procento.

Palyginti su ikipandeminių 2019-ųjų paskutiniu ketvirčiu, EBPO valstybių narių namų ūkių realiosios pajamos paaugo 2 proc., o jiems tenkanti BVP dalis – 2,3 procento.

1961-aisiais įkurtai EBPO dabar priklauso 38 valstybės: Airija, Australija, Austrija, Belgija, Čekija, Čilė, Danija, Estija, Islandija, Ispanija, Italija, Izraelis, Japonija, JAV, JK, Graikija, Kanada, Kolumbija, Kosta Rika, Latvija, Lietuva, Lenkija, Liuksemburgas, Meksika, Nyderlandai, Naujoji Zelandija, Norvegija, Pietų Korėja, Portugalija, Prancūzija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Šveicarija, Turkija, Vengrija, Vokietija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis