Eiles prie „Lidl“ lėmė mažos kainos, smalsumas ir sėkminga reklaminė kampanija

Masines eiles prie Lietuvoje ketvirtadienį atidarytų mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvių lėmė mažos produktų kainos, gyventojų smalsumas ir pasiteisinusi informacinės kampanijos strategija, mano finansų ir vadybos ekspertai.
Po darbų vilniečiai suskubo į naujai atidarytas „Lidl“ parduotuves
Po darbų vilniečiai suskubo į naujai atidarytas „Lidl“ parduotuves / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Bet kas, kas yra susiję su mažmenine prekyba, ar tai būtų kalbos apie turguje esančias kainas, ar būtų nauja parduotuvė, visą laiką sulaukia labai didelio susidomėjimo. Bet kainos, aš manau, yra vienas iš pagrindinių variklių, nes Lietuvoje, kaip bebūtų, namų ūkiai išleidžia 20-30 proc. savo pajamų. Tai iš tiesų didelis rodiklis, kai Europos Sąjungos vidurkis yra apie 15 proc.“, – LRT laidoje „Dėmesio centre“ ketvirtadienį kalbėjo „Swedbank“ Asmeninių finansų instituto vadovė Odeta Bložienė.

Vadybos konsultantas Justas Gavėnas sako pritariantis nuomonei, kad „Lidl“ pakankamai gerai pasiruošė vykdydama informacinę kampaniją iki šio ketvirtadienio, kai vienu metu atidaryta penkiolika parduotuvių.

„Jos metu susidarė informacinis vakuumas, kuris prasprogo būtent šiandien ir įtraukė visus tuos žmones, „duonos ir reginių“ stebėtojus patirti fiestą, kurią jie patyrė. Turime kalbėti apie masinę euforiją, ją matome ir tradicinėje prekyboje, kai būna didelės nuolaidų, išpardavimų akcijos (...). Tai yra didelis įvykis, tai didelis žaidėjas, pasaulinio lygio mažmeninių prekybos tinklų su dideliu asortimentu, atnaujintomis parduotuvėmis – reginys didžiulis, tuo pačiu, smalsumas nugali“ – svarstė ekspertas.

Pasak jo, fenomenalu, jog „Lidl“ pavyko reklaminei kampanijai pritraukti Lietuvos krepšinio legendą Arvydą Sabonį.

„Galime kritikuoti kiek norime, bet matome rezultatą, o rezultatas yra tas, kuris tenkina „Lidl Lietuvą“, – sakė jis.

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ ketvirtadienį Lietuvoje atidarė pirmąsias 15 parduotuvių, prie kurių nuo pat ankstyvo ryto rikiavosi ilgos pirkėjų eilės. Lietuva yra 26-oji rinka, kurioje veikia šis tinklas. Vilniuje ketvirtadienį atidarytos penkios, Kaune – dvi, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje ir Mažeikiuose – po vieną „Lidl“ parduotuvę.

BNS skaičiavimais, įmonė stato ir planuoja atidaryti daugiau nei 30 parduotuvių įvairiuose šalies miestuose. Bendrovė taip pat vis dar aktyviai įsigyja nekilnojamojo turto visoje Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis