Technologijų tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“ duomenimis, šiemet pirmą pusmetį buitinės, informacinių technologijų technikos ir elektrotechnikos Lietuvoje parduota panašiai tiek, kaip pernai pirmą pusmetį – augimas pagal kiekį siekė 2 proc. Tačiau vertinant pinigais pardavimai kilo 16 proc., – pirmadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.
Įmonės atstovybės vadovas Lietuvoje Eduardas Grybovas sako, kad 16 proc. didesnius pardavimus lėmė ne prekių kainų kilimas, o tai, kad dabar pagrindinis rinkos garvežys – kompiuteriai ir televizoriai, kurie jie yra gerokai brangesni nei skalbimo mašinos ar viryklės.
Parduotuvių tinklai „Avitela“ ir „Topo grupė“ kalba turinčios planų plėstis, bet pasigenda patrauklių prekybos plotų.
„Jei rasime patrauklių patalpų, atidarysime naujų parduotuvių, jei ne – neatidarysime“, -aiškina „Avitelos“ vadovas Algirdas Mitalas.
„Topo grupė“ teigia šiuo metu irgi intensyviai ieškanti vietos naujoms parduotuvėms kurti.
„Tačiau sunku rasti naujas patalpas, nes naujų prekybos centrų statybos yra sustojusios.
Tad šiemet naujų parduotuvių greičiausiai atidaryta nebus. Štai vien “Euronics„ planuoja Lietuvoje turėti 15 parduotuvių“, – pasakoja 21 „Topo centras“ ir 4 „Euronics“ parduotuves valdančios „Topo grupės“ valdybos pirmininkas Aurelijus Rusteika.
„Ogmina“ generalinis direktorius Jonas Girijotas informavo, kad naujų parduotuvių atidarymų šiemet neplanuoja: „Mažmena sudaro tik menką mūsų verslo dalį. O didžioji dalis pajamų ateina iš didmeninės prekybos. Mažmenos tinklo plėtros neplanuojame, kol kas nematome jokių signalų, kurie rodytų atsigaunant vartojimą“, – sako J.Girijotas.