Didžiausia apsiperkančiųjų internetu dalis buvo nustatyta per balandį atliktą tyrimą – tuomet net 65 proc. Estijos gyventojų pareiškė, jog per ankstesnį mėnesį pirko prekių internetu.
Tačiau po to, kai buvo vėl atidaryti prekybos centrai, apsiperkančiųjų internetu dalis ėmė kas mėnesį mažėti ir liepą pasiekė 49 proc., trečiadienį pranešė bendrovė.
„Palyginti su pavasarį pasiektu piku, išsaugoti tą lygį iš visų stebimų prekių grupių kone labiausiai pavyko maisto prekėms ir kosmetikai: apsiperkančiųjų internetu dalis šiose prekių grupėse sudaro atitinkamai 14 ir 45 proc. ir šios dalys yra tik penktadaliu mažesnės už šiose grupėse anksčiau pasiektą piką“, – pareiškė „Kantar Emor“ ekspertė Kersten Jogi.
Per gegužės mėnesio apklausą buvo nustatyta, kad apsiperkančiųjų internetu dalis 50 proc. viršijo šešiose iš 13 nagrinėjamų kategorijų, o per patį apsipirkimo internetu piką – net devyniose kategorijose.
Tačiau dabar ši dalis viršijama tik vienoje kategorijoje – elektronikos prekių.
Daugiausiai apsiperkančiųjų internetu buvo prarasta avalynės, drabužių ir remonto prekių kategorijose.
Elektroninės prekybos tendencijų tyrimo apklausa, kurioje dalyvavo 1,024 tūkst. 15–74 metų amžiaus Estijos gyventojų, buvo atlikta internetu liepos 15–21 dienomis.