Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Estai ima dažniau rinktis fizines, o ne elektronines parduotuves

Estijoje toliau vyrauja apsipirkimo internetu mažėjimo tendencija, kuri šalyje stebima jau kelis mėnesius, ir internetu perkančių gyventojų dalis sugrįžo į metų pradžioje buvusį lygį, parodė sociologinių tyrimų bendrovės „Kantar Emor“ atliktas elektroninės prekybos tendencijų tyrimas.
Elektroninė prekyba
Elektroninė prekyba / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Didžiausia apsiperkančiųjų internetu dalis buvo nustatyta per balandį atliktą tyrimą – tuomet net 65 proc. Estijos gyventojų pareiškė, jog per ankstesnį mėnesį pirko prekių internetu.

Tačiau po to, kai buvo vėl atidaryti prekybos centrai, apsiperkančiųjų internetu dalis ėmė kas mėnesį mažėti ir liepą pasiekė 49 proc., trečiadienį pranešė bendrovė.

„Palyginti su pavasarį pasiektu piku, išsaugoti tą lygį iš visų stebimų prekių grupių kone labiausiai pavyko maisto prekėms ir kosmetikai: apsiperkančiųjų internetu dalis šiose prekių grupėse sudaro atitinkamai 14 ir 45 proc. ir šios dalys yra tik penktadaliu mažesnės už šiose grupėse anksčiau pasiektą piką“, – pareiškė „Kantar Emor“ ekspertė Kersten Jogi.

Per gegužės mėnesio apklausą buvo nustatyta, kad apsiperkančiųjų internetu dalis 50 proc. viršijo šešiose iš 13 nagrinėjamų kategorijų, o per patį apsipirkimo internetu piką – net devyniose kategorijose.

Tačiau dabar ši dalis viršijama tik vienoje kategorijoje – elektronikos prekių.

Daugiausiai apsiperkančiųjų internetu buvo prarasta avalynės, drabužių ir remonto prekių kategorijose.

Elektroninės prekybos tendencijų tyrimo apklausa, kurioje dalyvavo 1,024 tūkst. 15–74 metų amžiaus Estijos gyventojų, buvo atlikta internetu liepos 15–21 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos