Šiaurės Italijos Maranelo mieste įsikūrusi „Ferrari“ antradienį pranešė per pirmus tris šių metų mėnesius užsakovams pristačiusi 3560 automobilių – septyniais mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
Pardavimai EMEA regione (Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje) augo 3 proc. iki 1573, Amerikos žemynuose – 4 proc. iki 997, tuo tarpu Kinijoje – sunyko 20 proc. iki 317, o kitur Azijoje bei Ramiojo vandenyno regione – nepakito – 673 automobiliai.
Bendros pardavimų pajamos išaugo 11 proc. iki 1,585 mlrd. eurų, o grynasis pelnas – dar solidžiau – 19 proc. iki 352 mln. eurų.
Suderintas EBITDA (pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų) didėjo 13 proc. iki 605 mln. eurų.
„MarketWatch“ duomenimis, „Ferrari“ rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios šoktelėjo 24 proc. iki 96,9 mlrd. eurų.