FRS: JAV pramonės gamybos augimas balandį įsibėgėjo

Toliau didėjant automobilių gamybai, pramonės gamybos augimas Jungtinėse Valstijose balandį įsibėgėjo, parodė Federalinio rezervo sistemos (FRS) paskelbti oficialūs duomenys.
Jungtinių Amerikos Valstijų karinis laivas USS „Gravely“
JAV / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Bendra pramonės gamyba balandį, palyginti su kovo mėnesiu, padidėjo 1,1 proc. ir mėnesio prieaugis buvo fiksuotas ketvirtą mėnesį iš eilės bei buvo dukart didesnis už vidutiniškai prognozuotąjį analitikų. Vien variklinių transporto priemonių gamyba per mėnesį pašoko 3,9 procento.

JAV pramonei, įskaitant automobilių gamintojus, tenka dėti daug pastangų siekiant tenkinti didelę paklausą, nes pasaulinėse tiekimo grandinėse tebėra sutrikimų, taip pat kyla sunkumų ieškant darbuotojų.

Apdirbamosios pramonės gamyba balandį paūgėjo 0,8 proc., bet neįskaitant automobilių gamybos, prieaugis siekė tik 0,5 procento. Tuo tarpu elektros, dujų ir vandens tiekimas padidėjo 2,4 proc., parodė FRS paskelbti duomenys.

Ekonominių tyrimų ir konsultacijų bendrovės „High Frequency Economics“ vyriausioji JAV ekonomistė Rubeela Farooqi pareiškė, jog netikėtas pramonės gamybos augimo paspartėjimas rodo, kad „aktyvumas pramonės sektoriuje toliau didėja, nepaisant problemų, susijusių su sutrikimais tiekimo grandinėse ir tam tikrų prekių trūkumu“.

Kasybos sektoriuje, įskaitant naftos gavybą, gamyba balandį išaugo 2,6 proc., bet tebebuvo 3,8 proc. mažesnė už prieš pandemiją buvusį lygį, parodė FRS duomenys.

JAV centrinis bankas taip pat pranešė, kad per metus, t. y. palyginti su 2021 metų balandžiu, bendra pramonės gamyba Jungtinėse Valstijose padidėjo 6,4 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis