06 06 /18:42

G.Skaistė tikisi, kad Seimas uždraus azartinių lošimų, išskyrus kai kurių lažybų reklamą

Yra didelė tikimybė, kad Seimas iki vasaros atostogų uždraus azartinių lošimų reklamą, sako finansų ministrė Gintarė Skaistė. Tačiau, pasak jos, siekiant neatimti pajamų iš žiniasklaidos siūloma mažiau riboti kai kurių lažybų reklamą.
Gintarė Skaistė
Gintarė Skaistė / Skirmanto Lisausko / BNS nuotr.

„Tikimybė priimti šioje sesijoje yra pakankamai didelė“, – ketvirtadienį Seime pareiškė ministrė.

G.Skaistės teigimu, Vyriausybė iš esmės pritarė tikslui riboti reklamą, kad žmonės nebūtų skatinami lošti, tačiau atsižvelgus į tikėtiną žiniasklaidos pajamų praradimą siūlo įvertinti galimybę mažiau riboti kai kurių lažybų reklamą, pavyzdžiui, dėl politikos įvykių, „Eurovizijos“, sporto varžybų.

„Tai reiškia, kad tie lošimai, kurie panašūs į lažybas per automatus, neturėtų būti po tuo reglamentavimu patenkantys (tai yra nebus galima jų reklamuoti – BNS), tačiau lažybos, vykstančios dėl politinių įvykių, „Eurovizijos“, sporto varžybų – tokiu atveju jų reklamą būtų galima palikti, bet riboti jos intensyvumą ir tuo pačiu užtikrinti, kad prekių ženklai nėra tapatūs tarp lošimų, kurie yra azartiniai, ir lažybų dėl realių įvykių“, – BNS teigė G.Skaistė.

Pavasario sesija baigsis birželio pabaigoje.

Seimas kovą priėmė svarstyti Biudžeto ir finansų komiteto pirmininko Mindaugo Lingės ir grupės įvairių frakcijų parlamentarų pateiktas pataisas visiškai uždrausti azartinių lošimų reklamą išimtis darant tik sportui – komandos ar pavieniai atletai susirasti kitų rėmėjų turėtų nuo 2028 metų sausio.

M.Lingė anksčiau yra sakęs, kad politikų susitelkimas priimant sprendimus dėl šio verslo suvaržymo yra labai svarbus.

Balandį atlikta Baltijos tyrimų/LRT apklausa parodė, kad aštuoni iš dešimties gyventojų pritartų visiškam azartinių lošimų reklamos draudimui Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis