Galimybė atsiskaityti kortelėmis internetu klientus traukia kaip magnetas

Lietuvoje veikiančios internetinės parduotuvės vis dažniau siūlo savo klientams galimybę už pirkinius atsiskaityti mokėjimo kortelėmis. „Danske Bank“ skaičiuoja, kad per pastaruosius metus įmonių, nusprendusių pasiūlyti šį sprendimą savo klientams, skaičius augo beveik dvigubai, rašoma šio banko pranešime spaudai.
Internetinė prekyba
Internetinė prekyba / 123rf.com

Savo ruožtu neseniai veiklą pradėjusi elektroninė parduotuvė ZZZ.LT pastebi, kad šis atsiskaitymo būdas turi nemažai pranašumų palyginti su kitais ir padeda pritraukti daugiau pirkėjų. Prognozuojama, kad įmonių, įdiegusių galimybę atsiskaityti mokėjimo kortelėmis internetu, skaičius ir toliau nuosekliai augs.

„Verslo įmonės itin aktyviai domisi galimybe įdiegti atsiskaitymą kreditinėmis kortelėmis internetu. Ši paslauga tampa vis populiaresnė internetinėse parduotuvėse, nes suteikia galimybę už prekes ir paslaugas atsiskaityti platesniam vartotojų ratui, nei, pavyzdžiui, elektroninė bankininkystė“, – sako Beata Skurzynska, „Danske Bank“ Lėšų valdymo skyriaus vyr. projektų vadovė.

Prognozuojama, kad įmonių, įdiegusių galimybę atsiskaityti mokėjimo kortelėmis internetu, skaičius ir toliau nuosekliai augs.

Galimybė įdiegti atsiskaitymą kreditinėmis kortelėmis internetu tapo labiau prieinama smulkioms ir vidutinėms įmonėms po to, kai pernai pasikeitė kreditinių kortelių mokėjimo sistemos operatorių „MasterCard“ ir „Visa“ taikomo tarpbankinių atsiskaitymų kreditinėmis kortelėmis komisinio mokesčio dydis.

Tai, pasak B. Skurzynskos, lėmė, kad per pastaruosius metus įmonių, įdiegusių galimybę atsiskaityti mokėjimo kortelėmis internetu, skaičius išaugo beveik dvigubai. Atsižvelgiant į jų susidomėjimą ir aktyvumą, prognozuojama, kad augimo tendencija išsilaikys ir ateityje.

Patogesnis atsiskaitymas – daugiau klientų

Mokėjimo kortelėmis internetu galimybę įdiegusios elektroninės parduotuvės ZZZ.LT vadovas Žilvinas Vasiliauskas, kalbėdamas apie skirtingus atsiskaitymo būdus, pastebi net keletą pastarojo varianto privalumų. Maisto prekių pristatymo į namus rinkos naujokei jie padeda pritraukti didesnį klientų srautą – kortelėmis internetu atsiskaito jau kas dešimtas pirkėjas ir jų dalis nuolat auga.

„Mes, kaip įmonė, matome pridėtinių šios paslaugos verčių tiek sau, tiek savo klientams. Diegiant mokėjimo kortelėmis internetu paslaugą užtenka sudaryti sutartį ir atsidaryti sąskaitą tik viename banke. Palyginimui: norint suteikti galimybę skirtingų bankų klientams atsiskaityti per elektroninę bankininkystę, reikia pasirašyti sutartis su visomis šiomis įstaigomis, – sako Ž. Vasiliauskas. – Savo ruožtu klientas, atsiskaitydamas mokėjimo kortele, sumoka lygiai tiek, kiek kainuoja jo pasirinktos prekės. Priešingai nei naudojantis elektronine bankininkyste, kuomet už atliekamą pavedimą moka ir siuntėjas, ir gavėjas.“

Vartotojas, norėdamas sumokėti už pirkinį mokėjimo kortele, tiesiog suveda savo kortelės duomenis pasirodžiusiame lange. Bankas patikrina nurodytus kortelės duomenis, rezervuoja reikiamą pinigų sumą ir informuoja pardavėją, kad lėšų pirkiniams pakanka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų