„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Garlita“ rengia NATO karius ir arabus

Per krizę eksporto geografiją išplėtusios Kauno trikotažo gamybos bendrovės „Garlita“ gaminiai šiandien dėvimi ne tik Europoje, bet ir Afrikoje bei arabų šalyse, todėl dėl galimo ūkio nuosmukio Vakarų Europoje patirtus praradimus įmonė kompensuotų naujai surastose rinkose.
NATO vėliava
NATO vėliava / KAM nuotr.

Megztiniai, prisotinti vitamino E, kuriuos „Garlita“ sukūrė NATO užsakymu povandenių laivų jūreiviams, atsparūs pjūviams ir aštriems daiktams, saugo nuo elektromagnetinės spinduliuotės ir nuo vabzdžių, yra atsparūs ugniai. Tai dalis inovatyvių „Garlitos“ gaminių, sukurtų pagal NATO aljanso kariuomenių užsakymus, antradienį rašo „Verslo žinios“.

„Mes Europoje esame likę vieni iš nedaugelio, gal net vieninteliai, kurie užsiima tokiomis inovacijomis“, – konstatuoja „Garlita“ direktorius Juozas Martikaitis, atsisakęs skelbti bet kokius bendrovės rezultatus, paisydamas užsakovo konfidencialumo reikalavimo.

Šiuo metu „Garlita“ kuria naują produktą – infraraudonuosius spindulius atspindinčius megztinius NATO aljansui priklausančios šalies kariuomenei, o jei gaminys sėkmingai išlaikys bandymus, įmonė iš jos tikisi solidaus užsakymo imtis masinės tokių megztinių gamybos.

„Šiuo metu pagal mūsų užsakymą dirba mokslo tyrimo institutas iš Šveicarijos, jis turi parengti cheminius metodologinius pagrindus žaliavai, paskui kursime siuvimo technologiją. Tada pagaminsime du bandomuosius pavyzdžius, jie bus bandomi laboratorijose. Jei tiks, pagaminsime dar 100 pavyzdžių, juos metus dėvės kariškiai ir pateiks įvertinimą. Ir tik tada prasidės masinė gamyba“, – iki dvejų metų trunkančio proceso etapus vardija J. Martikaitis.

Daugiau nei 95 proc. įmonės produkcijos, kurią sudaro ne tik drabužiai jėgos struktūrų pareigūnams, bet ir megzti sporto ir laisvalaikio drabužiai buriuotojams, dviratininkams, slidininkams, mokykliniai uniforminiai megztiniai, namų tekstilė, yra eksportuojama.

„Sparčiai plečiamės PAR ir Nigerijoje, jas atradome per krizę, ten daugiausia parduodame vartojamųjų gaminių. Neblogai sekasi Katare, Kuveite, o šiemet planuojame dalyvauti parodoje Saudo Arabijoje, norėtume įsitvirtinti ir šioje šalyje“, – netradicines rinkas mini J.Martikaitis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“