Garsus ekonomistas Jeffrey Sachsas: turime pusę metų tam, kad išgelbėtume pasaulį

Pasaulio šalių vyriausybių sprendimai, kurie bus priimti per ateinančius šešis mėnesius, bus labai svarbūs užtikrinant visos planetos saugumą. Taip laikraščiui „The Independent“ teigė vienas įtakingiausių pasaulio ekonomistų, Kolumbijos universiteto profesorius Jeffrey Sachsas, kuris yra Jungtinių Tautų specialusis padėjėjas bei garsus tarptautinės plėtros ekspertas.
Jeffrey Sachsas
Jeffrey Sachsas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

J.Sachsas teigia, kad liepą, rugsėjį ir lapkritį vyksiantys svarbūs susitikimai suteiks dabartinei kartai „galimybę pataisyti situaciją“.

„Pagaliau atėjo laikas – apie šiuos šešis mėnesius kalbėjome daugelį metų, bet dabar esame čia. Tai geriausia mūsų kartos galimybė pataisyti situaciją. Tokios diplomatinės galimybės pasitaiko tik kartą per dešimtmetį, ir štai jos visos pasitaikys per šešis mėnesius. Turime sėkmingai jomis pasinaudoti“, – tvirtino ekonomistas.

Kolumbijos universiteto profesorius turėjo omenyje Adis Abeboje vyksiantį susitikimą „Finansavimas plėtrai“, naujų tvarios plėtros uždavinių suformulavimą susitikime Niujorke ir Jungtinių Tautų klimato kaitos konferencijoje Paryžiuje.

Šių susitikimų metu bus bandomi rasti naujus kovos su skurdu pasaulyje būdus, taip pat didelis dėmesys bus skiriamas aplinkos apsaugai.

Ekonomistas tvirtina, kad remia papildomą nesveikų maisto produktų apmokestinimą.

Savo komentaruose J.Sachsas dažnai akcentuoja ir nesveikos mitybos problemą visame pasaulyje.

Ekonomistas tvirtina, kad remia papildomą nesveikų maisto produktų apmokestinimą.

„Kai kuriais atvejais norėtųsi ne tik dalinti rekomendacijas, o eiti reguliavimo keliu, panašiai kaip tai įvyko su cigaretėmis. Pavyzdžiui, galima įvesti didelius mokesčius pavojingiems produktams“, – sakė J.Sachsas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis