Taigi „General Motors" gali tapti pirmąja tradicine automobilių gamintoja, kuri autonominio vairavimo technologijas pradės plačiai naudoti realiajame pasaulyje, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.
Autonominius automobilius įmonė vadina svarbiausiu įvykiu nuo interneto sukūrimo laikų ir planuoja gauti pelną net ir tuo atveju, jeigu kelionė kainuos 1 JAV dolerį už mylią (1,6 kilometro).
Konsultacijų įmonės „McKinsey“ analitikai prognozuoja, kad iki 2030 metų bendra šio naujojo sektoriaus vertė sieks 1,5 trln. JAV dolerių.
Pasak „General Motors“ atstovų, kelionė taksi, iškviečiamu naudojantis „Uber“ ar „Lyft“ programėle, šiuo metu kainuoja apie 2–3 JAV doleriuos už mylią ir 75 proc. šios sumos sudaro atlygis vairuotojui. Kai tik žmogus bus pašalintas iš šio proceso, kelionės kaina gerokai sumažės.
Kita JAV automobilių gamintoja – „Ford Motor“ – tokią pat autonominių taksi paslaugą planuoja įdiegti dvejais metais vėliau negu „General Motors“.
Japonijos „Toyota Motor“ autonominius taksi planuoja naudoti per Olimpines žaidynes, kurios vyks Tokije 2020 metais.
O Prancūzijos ir Japonijos aljansas „Renault-Nissan“ tokią paslaugą planuoja pasiūlyti iki 2022 metų.
Be to, pavėžėjimo paslaugų milžinė „Uber“ lapkritį pareiškė, jog planuoja iš „Volvo Cars“ 2019–2021 metais įsigyti iki 24 tūkst. visureigių XC90, nes nori suformuoti autonominių automobilių parką, kurį naudos savo paslaugoms teikti.