Tarnybos Teisės ir vartotojų teisių apsaugos grupės laikinoji vadovė Aridana Jurčiukonienė sako, kad ši suma apima tenkintus vartotojų reikalavimus bei grąžintus ar nereikalautus pinigus.
Anot jos, dauguma ginčų kilo dėl sutartyse numatyto minimalaus paslaugos termino, nutraukimo, apmokėjimo sąlygų bei vienašališko sutarčių keitimo.
„Didžioji dauguma kilo dėl sutarčių, kuriose buvo nustatytas minimalus naudojimosi paslaugomis laikotarpis, nutraukimo pasekmių, pavyzdžiui, suteiktų nuolaidų paslaugoms ir įrangai grąžinimo, sutarties nutraukimo užmokesčio taikymo, taip pat dėl sutarčių sąlygų vienašališko keitimo. Tik keli kreipimaisi buvo dėl žalos atlyginimo, užmokesčių už elektroninių ryšių paslaugas“, – pranešime teigė A.Jurčiukonienė.
Pernai RRT išnagrinėjo 88 organizacijų skundus dėl su paslaugų teikėjais kilusių ginčų dėl sutarčių – 40 proc. daugiau nei 2022 metais. Dėl „Bitės Lietuvos“ veiksmų į tarnybą kreiptasi 44, dėl „Tele2“ – 37, dėl „Telia Lietuvos“ – 7 kartus.
Ginčai dažniausiai kilo dėl mobiliojo ryšio ir interneto teikimo paslaugų, 66 reikalavimai buvo tenkinti ar tenkinti iš dalies arba išspręsti taikiai.