Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Grand Duke Palace“ įsikursiantis „Marks&Sprencer“ ketina pasiūlyti greitojo maitinimo paslaugų

Prekybos centre „Grand Duke Palace“ įsikursiantis Jungtinės Karalystės tinklas „Marks & Spencer“ ketina pasiūlyti daugiau maisto prekių ir greitojo maitinimo paslaugų, rašo „Verslo žinios“.
„Marks & Spencer“ prekinis ženklas
„Marks & Spencer“ prekinis ženklas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Vainikas Paslaugos

„Marks&Spencer“ parduotuvė šiose patalpose dabar tinka labiausiai, nes yra orientuota į vidutines pajamas gaunančius žmones, be to, jie ketina išplėsti sėkmingai ankstesnėje prekybos vietoje veikusius segmentus – maisto, greitojo maitinimo“, – sakė „Re&Solution Property Management“, atstovaujančio patalpų savininkui Suomijos investicijų banki „Evli“ turto fondui, direktorius Sigitas Jautakis.

„Verslo žinios“ rašo, jog „Re&Solution Property Management“ turėjo ketinimų antrąjį pastato aukštą pertvarkyti į biurus, tačiau atsiradus naujam nuomininkui tokių minčių atsisakė. Į prekybos centrą įsikėlus „Marks&Sprencer“, pastato valdytojams dar reikės užpildyti tuščias patalpas, kurios liko išsikrausčius „Pizza Jazz“ restoranui. Šiuo metu deramasi su keliais potencialiais nuomininkais – maitinimo tinklu, kosmetikos ir parfumerijos, batų, drabužių prekybininkais.

S.Jautakis teigė, kad visos lig šiol buvusios „Grand Duke Palace“ koncepcijos lenkė rinką per vieną žingsnį, todėl ir nepasiteisino. 2005 metais duris atvėrusiam „Grand Duke Palace“ nepasisekė, nes tuo metu pats Gedimino prospektas, kaip prekybinė gatvė, tuo metu tik formavosi.

Vėliau patalpose įsikūrė „Aprangos“ universalinė parduotuvė „City“ – tai, anot S.Jautakio, buvo tinkama koncepcija netinkamu metu, nes sunkmečiu labai nukentėjo į vidutines ir aukštesnes pajamas orientuotos drabužių parduotuvės.

„Grand Duke Palace“ pastatas stovėjo tuščias nuo 2009 metų rudes, kai iš jo pirma laiko išsikėlė „Aprangos“ parduotuvė „City“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos