„Mes beveik visus maisto produktus savo restoranams perkame iš Lietuvos tiekėjų“, – „Verslo žinioms“ sakė „Fast Foods group“ regiono direktorė Aurelija Gorelienė.
Ši įmonė Lietuvoje valdo du greitojo aptarnavimo restoranus „Kentucky fried chicken“ ir piceriją „Pizza Hut“.
Pasak A.Gorelienės, apie 95 proc. produktų įsigyjama iš Lietuvos tiekėjų, iš užsienio atsivežama tik maža dalis.
„Šviežią, nešaldytą vištieną mums tiekia “Nematekas„, alų gauname iš “Švyturio„, daržoves – iš “Vilniaus Augmos„, šviežias bandeles ir duonos gaminius – iš “Mantingos„“, – teigė „Fast Foods group“ regiono direktorė.
„McDonald's“ rinkos vadovė Lietuvai Virginija Girulska teigė, kad Lietuvoje „McDonald's“ bendradarbiauja su dviem šalies bendrovėm – Kauno įmone „Salpronė“, kuri restoranams tiekia įvairias Lietuvoje augintas daržoves, ir Alytuje veikiančia „Coca Cola Hellenic“ atstovybe, tiekiančia gaiviuosius gėrimus.
„Biovelos“ įmonių grupės generalinis direktorius Virginijus Kantauskas sakė, kad jo įmonės šiems tinklams Lietuvoje produkcijos netiekia.
„Anksčiau Lietuvoje esame turėję kontaktų su “McDonald's„, tačiau jie pasakė, kad atsiveža paruoštą produktą iš tiekėjų užsienyje ir lietuviškos žaliavos jiems nereikia. Manau, jiems Lietuvoje reikalingas pirkėjas, o ne partneris. Tačiau mes bendradarbiaujame su “McDonald's„ svetur -tiekiame žaliavas jų gamyklai Rusijoje, kuri ruošia pusgaminius Rusijos, Ukrainos rinkai“, – patvirtino jis.
Lietuvos daržovių augintojų asociacijos direktorė Zofija Cironkienė pripažino, kad daržovių augintojams sunkiai sekasi įtikti greitojo maitinimo tinklams – ne tik tarptautiniams, bet ir vietos.
„Šie gal ir norėtų pirkti daržovių tiesiai iš ūkininkų, tačiau jas tektų kiekvienam restoranui kasdien išvežioti atskirai, tai labai išaugina sąnaudas. Maitinimo tinklai nori žemesnės kainos nei Lenkijoje ir labai aukštos daržovių kokybės, tačiau pigiai labai gero produkto nepagaminsi, juk Lenkijoje pigesnės trąšos, kuras ir t.t“, – teigė ji.