„Dirbame visose trijose Baltijos šalyse, todėl jaučiame padidėjusį siuntų kiekį tarp trijų Baltijos šalių bei didesnius siuntų kiekius į kitas ES šalis. Užsidarius rinkoms rytuose verslas persiorientavo bei daugelis greitai rado naujus pirkėjus čia pat – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje“, – sako greitųjų siuntų bendrovės „Venipak“ vadovas Tadas Pačiukevičius.
2014 metai greitųjų siuntų bendrovei buvo itin sėkmingi – į Baltijos šalių kelius išriedėjo daugiau kaip 50 naujų transporto priemonių, Latvijos mieste Daugpilyje atidarytas naujas ir modernus siuntų centras.
„Pastarieji keleri metai buvo sėkmingi dėl įvairių priežasčių. Pirma, bendrovė investavo daugiau nei kelis šimtus tūkstančių eurų į kokybės gerinimą – į kurjerių bei visų administracijos darbuotojų mokymus, naujų aptarnavimo sistemų diegimą“, – sakė T. Pačiukevičius.
Technologijų ateitis
2014 metais bendrovė „Venipak“ pradėjo diegti sistemą, kurios tikslas – optimizuoti siuntų pristatymą. Per ateinančius kelerius metus bendrovė siekia visose trijose Baltijos šalyse pradėti naudoti sukurtą technologiją, leidžiančią siuntos gavėjui tiksliai žinoti, kada siunta pasieks jo namus.
„Greitųjų kurjerių verslui Rusijos sankcijos – nė motais Norime taupyti ir savo, ir savo klientų laiką, todėl į naujos sistemos diegimą investavome šimtus tūkstančių eurų“, – kalbėjo T. Pačiukevičius.
Naujoji sistema šiuo metu testuojama Lietuvoje.
„Mūsų sistema pati automatiškai sugeneruos vairuotojui greičiausius kelius ir siuntų pristatymo taškus. 2014 metais atlikome daug tyrimų didžiuosiuose Baltijos šalių miestuose, norėjome žinoti, kaip sostinėse susidaro spūstys, kaip galima jų išvengti. Susisteminę duomenis pradėjome jais naudotis ir matome tikrai gerėjančius rezultatus“, – sakė bendrovės Lietuvoje vadovas.
Elektroninė prekyba ir toliau augs
„Venipak“ vadovas prognozuoja, kad, kaip ir pastaruosius kelerius metus, taip ir 2015 metais toliau sparčiai aus elektroninė prekyba.
„Per paskutinius penkerius metus visose trijose Baltijos šalyse įvyko tikra e-prekybos revoliucija. Žmonės vis labiau įpranta pirkti internete, tačiau vis dar dvigubai atsiliekame nuo ES vidurkio. Todėl priešakyje – visos galimybės plėstis, elektroninė prekyba Lietuvoje ir toliau augs, o kartu augins siuntų kiekius“, – vertino T. Pačiukevičius.
Bendrovės vadovas pastebi, kad Lietuvoje, kaip ir kitose Baltijos šalyse, internete daugiausia prekiaujama buitine technika.
„Tradiciškai mūsų paslaugomis naudojasi elektroninės parduotuvės, prekiaujančios buitine technika, kurioms reikalingas ne tik greitas, bet ir patikimas produktų pristatymas klientui. Čia labai svarbus produkto apsaugojimas nuo smūgių bei išorinių grėsmių“, – sakė T. Pačiukevičius.