Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„H&M“ dairosi galimybių įsikurti Vilniaus Gedimino prospekte

Švedijos drabužių tinklas „Hennes & Mauritz“ („H&M“), ketinantis atidaryti parduotuves dideliuose prekybos centruose „Akropolis“ bei „Panorama“, dairosi galimybių įsikurti ir sostinės Gedimino prospekte.
„H&M“ logotipas
„H&M“ logotipas / „Scanpix“ nuotr.

Portalas eversus.lt rašo, kad nekilnojamojo turto specialistai įsitikinę, jog Gedimino prospektas, kaip prekybos gatvė, taps patrauklus tik tada, kai jame atsidarys daugiau užsienio prekių ženklų.

2013 metų rudenį pirmosios „H&M“ parduotuvės turėtų pradėti veikti Vilniaus ir Klaipėdos „Akropoliuose“. Vilniaus prekybos centre „Panorama“ 2014 metais bus atidaryta 2,5 tūkst. kvadratinių metrų ploto „H&“ parduotuvė.

„H&M“ Baltijos šalyse startavo nuo Latvijos, šiemet tinklas planuoja atidaryti 275 naujas parduotuves Bulgarijoje, Latvijoje, Malaizijoje, Tailande ir Meksikoje.

Švedijos „H&M“ yra trečia pagal dydį pasaulyje drabužių įmonė po Ispanijos „Inditex“, su kuria dirba „Apranga“, ir JAV „Gap“. Įmonė buvo įsteigta 1947 metais Švedijoje ir turi apie 2,5 tūkst. H& M parduotuvių 43 šalyse bei 94 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos