Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„H&M“ Lietuvoje – 2013 metais

Drabužių tinklas „Hennes & Mauritz“ („H&M“) į Lietuvos rinką turėtų įžengti 2013 metais.
H&M drabužių tinklas
H&M drabužių tinklas / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 „Gap“ H&M

Teigiama, kad Lietuvos rinka jau yra įtraukta į kitų metų planus, todėl šiuo metu naujoms parduotuvėms aktyviai ieškoma prekybos ploto, rašo portalas eversus.lt. Spėjama, kad viename iš Lietuvos prekybos centrų „H&M“ turėtų atidaryti pirmąją savo prekės ženklo parduotuvę. Standartinis tokios parduotuvės dydis 2,5–3 tūkst. kvadratinių metrų.

Šių metų sausio pabaigoje „H&M“ paskelbė, kad 2012 metais į savo naujų rinkų sąrašą įtraukia Latviją. Tačiau tuo švedai neapsiribojo – už Baltijos šalių rinkas atsakinga kompanijos komanda jau kuris laikas lanko ir Estiją bei Lietuvą.

„H&M“ sausį paskelbė, kad šiemet planuoja atidaryti 275 naujas parduotuves Bulgarijoje, Latvijoje, Malaizijoje, Tailande ir Meksikoje. „H&M“ yra trečia pagal dydį pasaulyje drabužių įmonė po Ispanijos „Inditex“ ir JAV „Gap“.

Įmonė buvo įsteigta 1947 metais Švedijoje ir turi apie 2,5 tūkst. H&M parduotuvių 43 šalyse bei 94 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?