Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Harley-Davidson“ dėl ES muitų nedidins kainų, bet iškels iš JAV dalį gamybos

Dėl importo muitų, kuriuos Europos Sąjunga (ES) nustatė dėl JAV įvestų plieno ir aliuminio importo muitų, „Harley-Davidson“ motociklai ES šalyse pabrangs vidutiniškai 2,2 tūkst. JAV dolerių.
„Harley-Davidson Street Bob“
„Harley-Davidson Street Bob“

Tačiau „Harley-Davidson“ tvirtina, jog nedidins didmeninių ir rekomenduojamų mažmeninių savo motociklų kainų, kad kompensuotų naujuosius muitus. Vietoj to įmonė bus priversta dalį Europos šalims skirtų motociklų gamybos iš JAV perkelti į užsienį.

Įmonė mano, jog perkeldama muitų naštą motociklininkams ir įgaliotiems pardavėjams pasieks tik „tučtuojau pasireikšiantį ilgalaikį neigiamą poveikį savo veiklai Europos rinkoje“. Taip pat, be kita ko, sumažės „Harley-Davidson“ produktų prieinamumas klientams, nurodoma gamintojos pranešime.

„Harley-Davidson“ motociklų importo į ES rinką muitai padidės nuo 6 iki 31 procento.

Gamintojos skaičiavimais, neigiamas finansinis tokio muitų padidinimo poveikis sudarys 90–100 mln. JAV dolerių per metus. Per likusius 2018 metų mėnesius žala sudarys 30–45 mln. JAV dolerių.

Taigi „Harley-Davidson“ yra viena iš pirmųjų JAV įmonių, kurios įvertino JAV prekybos ginčų su pagrindiniais sąjungininkais finansines pasekmes. Praėjusią savaitę Vokietijos automobilių gamintoja „Daimler“ įspėjo, kad dėl JAV ir Kinijos prekybos ginčų jos pardavimai 2018 metais gali sumažėti.

Be JAV, „Harley-Davidson“ gamyklos veikia Indijoje, Brazilijoje ir Tailande. Kiek anksčiau šiais metais įmonė paskelbė apie gamyklos Australijoje uždarymą. Tam, kad iš JAV į užsienį būtų perkelta net ir nedidelė gamybos dalis, reikėtų 9–18 mėnesių ir didelių papildomų investicijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?