Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Heineken“ alaus pardavimams 2023-aisiais sumenkus beveik 5 proc., pelnas sunyko 14 proc.

Nyderlandų alaus gamybos milžinė „Heineken“, antra pagal dydį pasaulyje, pranešė grynąjį pelną 2023-aisiais sumažinusi 14 proc., alaus pardavimams kiekybine išraiška „sudėtingomis rinkos sąlygomis“, įskaitant didelę infliaciją, sumenkus 4,7 procento.
PIROSCHKA VAN DE WOUW / REUTERS
PIROSCHKA VAN DE WOUW / REUTERS
Temos: 2 Alus Heineken

Anot bendrovės, grynasis pelnas aptirpo nuo 2,68 mlrd. eurų užpernai iki 2,3 mlrd. eurų pernai, nors įplaukos padidėjo nuo 34,68 mlrd. iki 36,38 mlrd. eurų.

Aukščiausios kokybės alaus prekių ženklų pardavimai pagal apimtis sumažėjo 5,9 proc., pirmausia dėl pasitraukimo iš Rusijos ir kritusios paklausos Vietname ir Nigerijoje, tuo tarpu „Heineken“ prekės ženklo alaus pardavimai augo 2,5 procento.

Bendri pardavimai Afrikos, Artimųjų Rytų ir Rytų Europos rinkose menko 6,3 proc., kitur Europoje – 5,4 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno – 10,4 proc., Šiaurės ir Pietų Amerikose – 0,1 procento.

„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Primus“, „Sagres“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?