Tuo tarpu organinė įplaukų dinamika (atmetus valiutų kursų pokyčius, pagal suderinamus verslo aktyvus) buvo teigiama – augimas 2,8 proc., nurodoma jos pranešime.
Pajamos organiškai vien tik Europoje didėjo 0,9 proc., Šiaurės Amerikoje – 3,2 proc., Lotynų Amerikoje – 5,8 proc., o Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – net 24,7 proc., bet Azijos ir Ramiojo vandenyno regione užfiksuotas nuosmukis 4,7 procento.
Padalinio „Adhesive Technologies“ (klijai ir technologijos) įplaukos organiškai augo 0,8 proc., „Consumer Brands“ (plataus vartojimo prekės) – 6,2 procento.
1876 metais veiklą pradėjusi „Henkel“ dabar pasaulyje turi per 50 tūkst. darbuotojų, valdo tokius prekių ženklus kaip „Persil“, „Bref“, „Pril“, „Schwarzkopf“, „Syoss“, „Fa“, „Ceresit“, klijų „Moment“ ir „Loctite“.