Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„Henkel“ įplaukos per metus sumenko beveik dešimtadaliu

Vokietijos chemijos produkcijos ir plataus vartojimo prekių gamybos milžinė „Henkel“ pardavimų pajamas trečiąjį metų ketvirtį per metus sumažino 9 proc. iki 5,44 mlrd. eurų, pateisindama analitikų prognozes.
REUTERS-Scanpix nuotr.
REUTERS-Scanpix nuotr.

Tuo tarpu organinė įplaukų dinamika (atmetus valiutų kursų pokyčius, pagal suderinamus verslo aktyvus) buvo teigiama – augimas 2,8 proc., nurodoma jos pranešime.

Pajamos organiškai vien tik Europoje didėjo 0,9 proc., Šiaurės Amerikoje – 3,2 proc., Lotynų Amerikoje – 5,8 proc., o  Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – net 24,7 proc., bet Azijos ir Ramiojo vandenyno regione užfiksuotas nuosmukis 4,7 procento.

Padalinio „Adhesive Technologies“ (klijai ir technologijos) įplaukos organiškai augo 0,8 proc., „Consumer Brands“ (plataus vartojimo prekės) – 6,2 procento.

1876 metais veiklą pradėjusi „Henkel“ dabar pasaulyje turi per 50 tūkst. darbuotojų, valdo tokius prekių ženklus kaip „Persil“, „Bref“, „Pril“, „Schwarzkopf“, „Syoss“, „Fa“, „Ceresit“, klijų „Moment“ ir „Loctite“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas